نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. تير 1393 - 9:31
رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح ضیافت اندیشه اساتید و دانشجویان در یاسوج خبر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل ازخبرنگار «خبرگزاری دانشجو»  از یاسوج، حجت الاسلام سید حکمت هاشمی روز گذشته در جمع خبرنگاران، از برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویان و اساتید خواهر دانشگاه های کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه آزاد یاسوج خبر داد و گفت: این طرح از طرح های فرهنگی با تنوع و تکثر برنامه ای است که هدف آن معرفت افزایی در بخش اساتید و تقویت بنیه فرهنگی و معنوی در بخش دانشجویی است.


وی افزود: طرح ضیافت اندیشه در قالب دو طرح شامل ضیافت اندیشه اساتید و ضیافت اندیشه دانشجویان برگزار خواهد شد که دانشجویان می توانند جهت شرکت در طرح و اطلاع از نحوه ثبت نام به پایگاه اطلاع رسانی بچه های مسجد دانشگاه های آزاد استان مراجعه کنند.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد به زمان برگزاری این طرح اشاره کرد و گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی از هشتم ماه مبارک رمضان به مدت 15 روز برگزار می شود و برنامه های این طرح در دو حوزه فرهنگی و آموزشی خواهد بود.


هاشمی افزود: در بخش فرهنگی کرسی های آزاداندیشی، جریان شناسی رسانه ها(نقد فیلم)، برپایی محافل انس با قرآن و مراسم نماز جماعت، شبی با شهداء، شب شعر و کارگاه های مهارتی رسانه ای را خواهیم داشت و در بخش آموزشی این طرح نیز پاتوق های دانشجویی، مشاوره، نهضت تفسیر و تمرین مشارکت مسوولیت پذیری برگزار می شود.


وی به مزایای شرکت دانشجویان در این طرح اشاره کرد و گفت: سه گرایش از گرایش های پنج گانه معارف در سیستم انتخاب شده که دانشجو موظف به انتخاب دو گرایش از بین آشنایی با متون اسلامی(تفسیر قران یا نهج البلاغه)، انقلاب اسلامی و اخلاق اسلامی خواهد بود و دانشجویانی که این طرح را به صورت کامل بگذرانند 4 واحد از دروس معارف اسلامی آنها تطبیق خواهد شد.


رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد  دانشجو بودن در یکی از دانشگاه های استان را از شرایط ثبت نام دانسته و افزود: به دلیل استقبال زیاد دانشجویان دانشگاههای استان از پذیرش دانشجویان دانشگاههای خارج از استان معذوریم؛ فقط تعداد معدودی سهمیه برای دانشجویان بومی که خارج از استان مشغول تحصیل هستند با شرایط خاص اختصاص داده شده است.


هاشمی زمان برگزاری ضیافت اساتید را نیز 15تا 20 شهریور اعلام کرد و گفت: اساتید می توانند با ارسال پیامک به سامانه پیامکی دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ثبت نام کنند.


وی  در پایان اضافه کرد: با توجه به اینکه طرح ضیافت اندیشه در دو دوره متوالی اختصاص به برادران داشت، امسال فقط ویژه دانشجویان خواهر می باشد و خواهرانی که نیاز به خوابگاه دارند در خوابگاه فاطمیه دانشگاه آزاد اسکان داده می شوند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی