نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. تير 1393 - 13:26
مسئول بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت:تیم های ملی فوتبال و والیبال جمهوری اسلامی ایران توانستند با غیرت دینی و ملی خود در مقابل حریفان قدر خود بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

به گزارش چهارفصل ، سید محمدلطیف ارجمند صبح امروز در  نشست شواری قشر بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بازی تاکتیکی شب گذشته تیم ملی ایران در مقابل تیم پرآوازه آرژانتین اظهار داشت: تیم ملی فوتبال و والیبال جمهوری اسلامی  توانستند با غیرت دینی و ملی خود در مقابل حریفان قدر خود بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

ارجمند در ادامه تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران را پیروز میدان بازی شب گذشته دانست و افزود: پیروزی به شکست ظاهری نیست و ملی پوشان کشورمان شب گذشته توانستند با با بازی خوب خود در مقابل تیم آرژانتین و داوری نادرست داور صربستانی عملکرد قابل تحسینی را برای خود رقم بزنند.

مسئول بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تبریک حضور 4 عضو اصحاب رسانه استان در پست های مدیرتی استان خاطرنشان کرد:امید است که این 4 نفر بتوانند متناسب با فرمان سال کارنامه خوبی را از خود برجای بگذارند و الگویی از اصحاب رسانه برای دیگر مدیران استان باشند.

وی با اشاره به اینکه بسیج رسانه استان کهگیلویه وبویراحمد فراجناحی و وابسته به هیچ گروه سیاسی نیست اظهارداشت: دفاع و حمایت از نظام جمهوری اسلامی، ولایت فقیه، مردم و اصول و ارزش های انقلاب اسلامی  از جمله اهداف مهم بسیج رسانه استان است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی