نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. تير 1393 - 10:03
مسئول روابط عمومی هیئت جوانان حسینی(ع) شهر یاسوج گفت: حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی استاد حوزه و دانشگاه و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جهت سخنرانی در مورد اخلاق و تربیت اسلامی در جمع جوانان شهر یاسوج به سخنرانی خواهد پرداخت.

به گزارش چهارفصل ،اسماعیل مدبر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار صبح زاگرس اظهار داشت: وی افزود: هیئت جوانان حسینی شهر یاسوج برای استفاده هرچه بهتر از نظرات اساتید فرهنگی حوزه و دانشگاه، در مسائل اخلاقی و شیوه های اسلامی تربیت در خانواده، سه شنبه شب هر هفته برنامه های خاصی را برنامه ریزی کرده است.

وی ادامه داد: یکی از این برنامه ها،کلاس اخلاق و تربیت اسلامی با سخنرانی ستارهدایت خواه نماینده سابق شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در شب های سه شنبه هرهفته بعد از نماز مغرب و عشاء است.

برنامه هر ماه... یکماه، ایده ای جدید از سوی هیئت جوانان حسینی شهر یاسوج

مسئول روابط عمومی هیئت جوانان حسینی شهر یاسوج اظهار داشت: برنامه هر ماه ... یکماه ،ایده ای جدید از سوی هیئت جوانان حسینی برای دعوت از سخنرانان مطرح کشوری بوده، که می تواند یک کاری فرهنگی خوب در سال فرهنگ و اقتصاد باشد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده دوشنبه دوم تیرماه 93 بعد از نماز مغرب و عشاء، حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی استاد حوزه و دانشگاه و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، جهت سخنرانی در مورد اخلاق و تربیت اسلامی در جمع جوانان شهر یاسوج به سخنرانی خواهد پرداخت.

لازم به ذکر است ،این کلاس اخلاق درحسینیه امام علی شهرک امام حسین (ع) شهر یاسوج برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی