نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. تير 1393 - 14:27
حجت السلام مرتضی آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون مجلس،شب گذشته در جلسه اخلاق و هفتگی حسینیه امام علی شهر یاسوج به سخنرانی پرداخت.

به گزارش چهارفصل به نقل از بویرخبر،برنامه هر ماه یک...ماه که به همت هیئت جوانان حسینی شهر یاسوج هر ماه و هرهفته با کلاس اخلاق همراه است، برنامه و ایده ای نو است که از سوی این هیئت راه اندازی شده است.

این جلسه که با سخنرانی درمورد اخلاق اسلامی در خانواده با مضامین مسائل سیاسی روز، هر هفته برگزار می شود؛ هر ماه با دعوت از یکی ازسخنران و افراد معروف کشور همراه خواهد بود.

در اولین جلسه این هیئت، قرعه سخنرانی به نام حجت الاسلام آقا تهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و نایب رئیس کمیسیون فرهنگی کشور افتاد.

حجت الاسلام آقا تهرانی در ابتدای این جلسه به زندگی مادی و لازمه ارج نهادندن به کارهای فرهنگی و تلاش پرکار هیئت های مذهبی برای رواج کارهای فرهنگی در جامعه پرداخت.

وی در ادامه با انتقاد از برخی شیوه های غربی از جمله حجاب غربی در جامعه گله داشت و گفت:حجاب یک فریضه الهی است که باید با فرهنگ سازی اسلامی برطرف شود و نباید بگذاریم حجاب جامعه اسلامی با الگوگیری از حجاب غربی دچار یک وادادگی شود.

عضو جبهه پایداری کشور با انتقاد از برخی جهت بندی های اصولگرایان در انتخابات سال 92ابراز داشت: اصولگرایان در انتخابات سال گذشته اشتباهاتی داشتند و الآن باید به اشتباهات خود اقرار کنند تا راه علاجی برای آن پیدا شود.

آقای تهرانی در ادامه به برخی از خرده فرهنگ های اجتماعی اشاره کرد و گفت: اگر در یک جامعه خرده فرهنگ های سنتی از بین برود، جای آن را فرهنگ های غربی خواهد گرفت که این خیلی نگران کننده است.

در پایان این مراسم حجت السلام آقاتهرانی با صدای دلنشین خود با مرثیه خوانی در مدح اهل بیت عصمت و طهارت ،رنگ و بوی این مجلس به نام اهل بیت (ع) عطر آگین کرد.

 

 

 

گزارش و عکس:اخلاقی

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی