نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. تير 1393 - 8:40
سرکشی و بررسی مشکلات بخش چاروسا + تصاویر
در نخستین روز از سفر آیت‌الله ملک‌حسینی به کهگیلویه صورت گرفت
سرکشی و بررسی مشکلات بخش چاروسا + تصاویر
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از بخش چاروسا سرکشی و به بررسی مشکلات موجود پرداخت.

به گزارش چهارفصل  به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آیت‌الله ملک‌حسینی عصر امروز در ادامه سفرهای شهرستانی خود با حضور در بخش چاروسا از توابع کهگیلویه از نزدیک مشکلات این بخش را بررسی کرد.

*فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، صیدالی، مدیر عامل گاز استان، مدیر کل آبفای روستایی، مدیر کل بهزیستی و تعدادی از مدیران استانی و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد را در سفر به چاروسا همراهی می‌کردند.

* نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در بدو ورود به دهدشت مورد استقبال امام جمعه دهدشت، فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه قرار گرفته و پس از آن راهی قلعه‌رئیسی شد تا بررسی مشکلات و دیدارهای مردمی را در بخش چاروسا دنبال کند.

* نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری و هیئت همراه با حضور در گلزار شهدای دهستان جاورده به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

* حضور در جمع مردم جاورده و دشت آزادی در مسیر حرکت آیت‌الله ملک‌حسینی به قلعه‌رئیسی صورت گرفت و مشکلات این مناطق به گوش حضار رسید.

 

* حضور خانواده شهدا در حالی که عکس فرزند شهید خود را در دست داشتند از دیگر جلوه های این سفر بود.

          استقبال مردم روستای چم‌لپو از آیت‌الله ملک‌حسینی

 

* سرکشی از روستاهای چم‌لپو، قلعه‌بنی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه آیت‌الله ملک‌حسینی به بخش چاروسا بود که در مسجد شهید زین‌الدین چم‌لپو به بررسی مشکلات این روستاها پرداخته و از خانواده شهید زین‌الدین تجلیل شد.

        

وضعیت راه ارتباطی روستاهای بخش چاروسا


در پایان برنامه‌های این سفر آیت‌الله ملک‌حسینی پس از زیارت امامزاده سید محمود با حضور در مصلای قلعه رئیسی در جمع مردم این شهر به ایراد سخن پرداخت.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی