نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. تير 1393 - 13:09
رییس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج روز سه شنبه در جوابیه ای به این پایگاه خبری پاسخ خود به خبر چهارفصل را اعلام کرد.

به گزارش چهارفصل، طی هفته جاری خبر های نگران کننده ای از وضعیت زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج به گوش رسید به این صورت که زن حامله ای با توجه به خون ریزی که  در شکم خود داشت جهت مداوا به بخش زایشگاه بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج  انتقال داده شد که متاسفانه  ماما بدون انجام هیچ گونه آزمایش سونوگرافی بر روی  زن حامله به وی اعلام کرد که بچه شما سقط شده و قصد تزریق آمپول فشار به او را داشت که این زن حامله از تزریق آمپول توسط ماما به خود جلوگیری کرد.

 برای خواندن خبر کامل این نارضایتی زن باردار از وضعیت زایشگاه  می توانید به {اینجا} مراجعه نمایید.

در همین رابطه مسئولان بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج نسبت به درج خبر ابراز نگرانی کرده و رییس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج روز سه شنبه در جوابیه ای به این پایگاه خبری اعلام کرد: خانم باردار 35 ساله با سابقه یکبار زایمان ساعت 13 و 15 دقیقه عصر 29 خرداد 93 به اتاق معاینه زایشگاه بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج مراجعه کرده که به گفته بیمار دو ماهه حامله بوده ولی سونوگرافی نداشته است.
وی افزود: علایم حیاتی بیمار در بدو ورود نرمال بود و با دستور پزشک مقیم بستری شد که دستور پزشک متخصص نیز اینگونه بوده که در صورت افزایش خونریزی دارو برای کنترل خونریزی، در صورت توقف خونریزی مریض سونوگرافی شود و در صورت کنترل نشدن خونریزی بر اساس دستورات علمی مطرح شده برای نجات جان مادر اقدام به سقط می شود.
وفایی بیان کرد: در بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج سونوگرافی انجام و کیسه حاملگی بدون قلب جنین رویت شد.
وی اظهار کرد: با توجه به پایین بودن سن حاملگی سونوگرافی و بررسی مجدد جنین درخواست و بیمار با اعلام رضایت خود برای انجام سونوگرافی ترخیص شد.
وفایی عنوان کرد: با دستگاه سونوگرافی این بیمارستان سالانه به طور میانگین حدود هفت هزار و 200 سونوگرافی انجام می شود و بخش عمده ای از سونوگرافی های انجام شده مربوط به بیماران اورژانسی است برای بیماران بخش زنان و زایشگاه دو بار سونوگرافی به منظور تشخیص قطعی و رسیدن به جواب نهایی انجام می شود.
وی ابراز داشت: در مورد بیمار مورد نظر نامبرده به پزشک سونوگرافیست اصرار داشته که می خواهد در جایی که اطمینان بالایی دارد سونوگرافی خود را انجام دهد و پزشک نیز اظهارنظر کردند که وی می تواند در هر کلینیک یا مطبی که تمایل دارد سونوگرافی اش را انجام دهد.
وفایی افزود: این بیمار با اصرار و رضایت شخصی حدود ساعت 18 و 30 دقیقه عصر همان روز از بیمارستان مرخص و با توجه به اینکه نماینده بیمه در آن زمان و بر اساس برنامه بیمارستان را ترک کرده بودند امکان تایید دفترچه درمانی وی وجود نداشته است.
وی گفت: بر اساس شواهد و پرونده موجود هیچگونه سهل انگاری در مراقبت از بیمار موردنظر وجود نداشته و انتظار می رود که اصحاب رسانه و خبرنگاران فعال کهگیلویه و بویراحمد در چنین مواقعی و هنگام انتشار اینگونه اخبار و گزارش ها از طریق روابط عمومی و یا رییس بیمارستان مسایل را جویا شده و نسبت به انتشار آن اقدام کنند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی