نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1393 - 11:45
نشست تجلیل از صنعت‌گران و معدن‌کاران کهگیلویه و بویراحمد بدون حاشیه نبود آن‌جا که صنعتگر به اتهامات آقای رئیس نسبت به دولت گذشته تذکر داد.

به گزارش چهارفصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، همواره در نشست‌ها و جلسات مختلف حاشیه‌هایی وجود دارد که بیان آن‌ها از متن جذاب‌تر است.

نشست تجلیل از صنعت‌گران و معدن‌کاران استان کهگیلویه و بویراحمد در حالی برگزار شد که این روزها عده‌ای از صاحبان واحدهای شن و ماسه نسبت به بی‌عدالتی صورت گرفته به زعم خود در بستر رود بشار سر و صدای زیادی به پا کرده‌اند و فضای صنعت استان را تحت تأثیر قرار داده‌اند.

این عده در نشست روز تولید ملی به صورت دسته‌جمعی وارد جلسه شدند و بدون هرگونه حاشیه‌ای به صورت دسته‌جمعی خارج شدند تا نشان دهند این وضعیت کارخانه‌های شن و ماسه آتشی زیر خاکستر است که مسئولان باید حواس خود را کاملا جمع کرده و هوشیارانه با آن برخورد کنند تا شائبه بی‌عدالتی از آن به مشام نرسد.

رضا اکبری رئیس خانه صنعت و معدن استان در این نشست بانک‌ها را بیش از همه مورد عتاب و خطاب قرار داد و گفت: بانک‌ها برای 10 میلیون تومان یک واحد صنعتی را با مشکل روبرو می‌کنند.

اکبری در این برنامه البته تذکری هم به مسئولان داد که اگر مسئولان کشوری در نشست‌های این‌گونه حضور نداشته باشند گره‌ای از مشکلات بزرگ صنعت و معدن باز نخواهد شد.

به گزارش فارس، یکی دیگر از حاشیه‌های جالب این نشست هنگامی بود که یکی از صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه که اکنون متهم به حضور دوباره در بستر رود بشار است از رئیس سازمان صنعت و معدن برای ایراد سخن وقتی طلب کرد که با مخالفت داریوش دیودیده روبرو شد.

اما اصلی‌ترین قسمت مربوط به سخنان رئیس اتاق بازرگانی استان جبار کیانی بود که تمام قد دولت گذشته را زیر سؤال برد و بیشتر مشکلات کنونی را مربوط به آن دولت دانست.

وی با تعریف و تمجیدهای شسته و رفته از مدیران کنونی از کشوری گرفته تا استانی حوصله بسیاری در این جمع را به سر برد.

کیانی گفت: کسانی که از تولیدکننده حمایت کردند هزاران برچسب خوردند و اقتصادی ناکارآمد و ذلیل با نرخ تورم 39 درصدی برایمان باقی ماند.

در این میان یکی از حضار با صدای بلند از رئیس اتاق بازرگانی خواست تا کمتر پاچه‌خواری دولت کنونی و مسئولان را کند و البته وی هم تمام کارها و ساخت و سازها را مربوط به دولت احمدی‌نژاد دانست.

کرامت تقوی صنعتگر منتقد از حجت‌الاسلام بزرگواری نماینده مردم این استان در مجلس هم درخواستی داشت آن‌جا که از او خواست به مصاف بانک‌هایی برود که با صنعتگران همکاری نمی‌کنند.

با این تذکر، جبار کیانی رئیس اتاق بازرگانی کمتر به دولت گذشته پرداخت و این بار بانک‌ها را مورد خطاب قرار داد و گفت: چرا شرکای اقتصادی صنعت‌گران یا همان بانک‌ها در جلسه نیستند و این چه پیامی می‌تواند داشته باشد که با این سخن دو نفر از رؤسای بانک‌ها دست خود را بالا برده و اعلام حضور کردند.

رئیس خانه اصناف کهگیلویه و بویراحمد هم گلایه‌های همیشگی خود را مطرح کرد که یکی از آن‌ها موضوع جمعه ‌بازار یاسوج و آسیبی است که به بازار وارد می‌کند.

اسکندر روزبهی خودروهای میوه‌فروش ورودی شهر یاسوج را به عنوان نمادی از زشتی چهره شهر دانست و خواستار جمع‌آوری آن‌ها در مکانی جدید شد.

در این نشست ورود عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس همزمان شد با پایان سخنرانی رئیس خانه صنعت و معدن استان که رضا اکبری سخن خود را با این بیت به پایان رساند: آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی