نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. تير 1393 - 12:26
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد در مورد تشکیل قرارگاه ضد سرقت در استان گفت: قرارگاه ضد سرقت با مشارکت تمامی سازمان های دولتی و غیر دولتی و مردمی ،برای مقابله با سرقت و افزایش آن در استان تشکیل می شود.

به گزارش چهارفصل ، سردارغلام عباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی استان درگفتگو باخبرنگار بویرخبر بیان داشت: قرارگاه ضد سرقت برای مقابله با سرقت و جلوگیری از افزایش آن در شهرهای مهم استان و بر اساس اولویت در شهرستان های بویراحمد، گچساران و دهدشت دایر می شود.

وی در ادامه در تشریح عملکرد سه ماهه سال جاری استان در مورد سرقت و کشفیات این نهاد در امر سرقت، اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال 93 به نسبت سال گذشته، پیشرفت های خوبی در زمینه کشف سرقت و البته کاهش آن در سطح استان داشته ایم.

غلامزاده ابراز داشت: در سال 92 به نسبت سال 91، حدود 40 درصد افزایش سرقت داشتیم اما در سه ماهه امسال فقط 21 درصد افزایش سرقت را شاهد بودیم که عملکرد خوب نیروی انتظامی برای کاهش جرایم را نشان می دهد.

فرمانده نیروی انتظامی استان از کاهش پنجاه درصدی سرقت های خشن در استان خبر داد و گفت: خوشبختانه میزان سرقت ها در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته پنجاه درصد کاهش داشته است.

وی در ادامه در مورد افزایش چند درصدی قتل ها در شهرهای استان گفت: امسال سال خوبی بود از این نظر که قتل سریالی و همچنین سرقت سریالی در استان نداشتیم.

غلامزاده ادامه داد: عمده قتل های صورت گرفته در استان بیشتر بر سر مسائل خانوادگی و یا بعضآً نزاع های دسته جمعی بوده که مسئولان باید بیشتر در این زمینه روشنگری کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی