نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. تير 1393 - 8:22
خط و مشی علی مطهری با ایده های شهید مطهری همخوانی ندارد
بزگواری در گفت و گو با صبح زاگرس مطرح کرد
خط و مشی علی مطهری با ایده های شهید مطهری همخوانی ندارد
نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه راهی که مطهری پسر می رود راهی نیست که استاد مطهری رفته و گفتن این گونه سخن ها و حرف ها نشان از فراموش کردن سیره مطهری پدر از سوی فرزندنش است.

به گزارش چهارفصل ،حجت السلام سید علی محمدی بزرگواری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی صبح زاگرس در مورد سخنان اخیر علی مطهری در دیدار با رهبری در خصوص خاتمه دادن به حصر خانگی سران فتنه گفت: اگر مطهری می خواهد مانند پدرش برای این مملکت از جان خود مایه بگذارد چرا موضوعی نخ نما و کهنه شده را برای چندمین بار با رسانه ها مطرح می کند.

وی با اشاره به این موضوع که فرزندان شهداء نباید چنین مسائلی را به نام شهداء بزرگ نمایی کنند، اظهارداشت: تطهیر فتنه گران آن هم از کانال افرادی همچون مطهری، نشان می دهد که این افراد از جایی دیگر خط می گیرد و کسانی دیگر پشت این قضیه در حال فعالیت هستند.

بزرگواری با انتقاد از رویکرد مطهری درمورد سران فتنه اظهار داشت: مقام معظم رهبری در آغاز فتنه تلاش کردند تا با نصیحت های خود آنان را به دامان اسلام ، ملت و انقلاب برگردانند اما مسلم است وقتی انسان گمراه می شود و راه کج را انتخاب می کند دیگر نصایح در او اثری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: اینگونه صحبت ها آن هم در محفلی خصوصی با خانواده شهداء و بازگو کردن و رسانه ای کردن موضوعی مرده و کهنه، فقط و فقط برای ملتهب کردن جو جامعه است.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت:  متأسفانه علی مطهری اهداف و راه شهید مطهری را فراموش کرده و هر قدر که وی ادعا کند که فرزند شهید مطهری است و اندیشه های وی را بهتر می  داند اما فضای عمومی جامعه و آنچه از صحبت ها و فرمایشات شهید مطهری بر می آید مخالف این روش علی مطهری است.

بزرگواری در ادامه با انتقاد از منش پیش گرفته مطهری برای تطهیر فتنه گران ،خاطر نشان ساخت:متأسفانه راهی که مطهری پسر می رود راهی نیست که استاد مطهری رفته و گفتن این گونه سخن ها و حرف ها نشان از فراموش کردن سیره مطهری پدر از سوی فرزندنش است.

وی ادامه داد: وقتی رهبری نصیحت می کنند و کسانی مانند علی مطهری نمی خواهند بصیرت پذیری خود را بالا ببرند، دیگر مصاحبه ها و نظرات ما در مورد صحبت های آن ها تأثیری در رفتارشان نخواهد داشت.

گفتنی است در دیدار اخیر فرزندان شهدا با مقام معظم رهبری، علی مطهری نماینده تهران و فرزند شهید مطهری بار دیگر در ادامه حمایت های خود از سران فتنه و تلاش برای رفع حصر آنان از مقام معظم رهبری درخواست کرد که گفت: از نظر من و بسیاری از افراد، ادامه حصر خانگی آقایان موسوی و کروبی به نفع کشور و انقلاب نیست و ضرورتی ندارد. از جنابعالی درخواست می کنم که به قوه قضاییه دستور بدهید که این موضوع را تمام کنند. اگر لازم است محاکمه شوند، همراه دیگر اطراف ماجرا محاکمه شوند و به قضیه خاتمه داده شود.

رهبر معظم انقلاب نیز در پاسخ به این درخواست فرمودند: «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی