نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. دى 1393 - 16:53
فرمانده سپاه فتح کهگیلیویه و بویراحمد با اشاره به دفاع مردم از حریم ولایت در 9 دی ماه با بیان اینکه مردم بیدار هستند، گفت: ورود عوامل فتنه به استان یک تردد اضافه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل ، سردار یدالله بوعلی در گفت ‌و ‌گو با خبرگزاری فارس در گچساران با اشاره به حماسه 9 دی، اظهار کرد: 9 دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است.

 

وی با بیان اینکه مردم مسلمان کشورمان بار دیگر با حضور پرشور خود نشان دادند که بر پایه باور و اعتقاد خود به اهل بیت(ع) در مقابله با هرگونه ظلم و ستمی ایستادگی خواهند کرد، گفت: مردم ایران باور دارند که انقلاب اسلامی یک انقلاب ارزشی، رسمی و انقلابی در راستای قیام اباعبدالله‌الحسین(ع) بوده، از این رو در 9 دی که متوجه جسارت به ساحت مقدس این امام همام شدند، به صحنه آمدند.

 

بوعلی ادامه داد: از آنجایی که مردم احساس کردند که به باور آن‌ها تعرض شد، در عرصه ورود پیدا کرده و با قاطعیت به جهانیان ثابت کردند که انقلاب اسلامی را دوست دارند و به ارزش‌های دینی معتقد و با جان و دل از آن دفاع می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه 9 دی دفاع جانانه‌ای بود از حریم ولایت، عنوان کرد: نقش مردم در پیدایش و حفظ و تداوم انقلاب اسلامی بسیار  موثر و نقشی بی‌بدیل بوده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقشه‌های شوم فتنه‌گران، با بیان اینکه تلاش آن‌ها بی ثمر بوده، خاطرنشان کرد: در 9 دی مردم ولایتمدار ایران با حماسه حضور خود سبب محو شدن فتنه و اندیشه‌های متمایل آن از صفحه تاریخ سیاسی کشور شدند.

 

بوعلی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر فعالیت زیاد اصلاح طلبان طی مدت اخیر، بیان کرد: همه گروه‌ها فعال هستند، و طبیعی است که هم گروه‌های اصول‌گرا هم اصلاح طلب در راستای اهداف سازمان خود به گونه‌های مختلف فعالیت کنند.

 

وی اذعان کرد: حال ممکن است از نظر عده‌ای گروهی بیشتر فعال باشند، اما از نظر ما همه فعال بوده و اینکه بخواهیم به طور مشخص بگوییم این جریان فعال‌تر است، خیر، زیرا با توجه به اینکه یک‌سال مانده به انتخابات به طور قطع همه گروه‌ها فعالیت خود را شروع خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد متذکر شد: مهم این است که مردم به این نتیجه و تشخیص برسند که گزینه ایده‌آل، دلسوز و کسی که باور قلبی به ارزش‌های اسلامی دارد، کیست و از نظر من این باور مهم‌تر از جریان‌گرایی است.

 

بوعلی با اشاره به حضور عوامل فتنه در استان، با بیان اینکه مردم خود تشخیص می‌دهند عوامل فتنه چه کسانی هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به تشخیص خود مردم، آمدن و یا نیامدن عوامل فتنه تاثیر چندانی بر روی مردم نخواهد داشت، زیرا کسانی که هنوز جسارت داشته و بر آن باور هستند را مردم می‌شناسند.

 

این مسئول تصریح کرد: از نظر من آمدن و حضور آن‌ها فرقی نمی‌کند زیرا کسی که مصداق فتنه است، برای مردم شناخته شده است.

 

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پایان یادآور شد: کسی که مقام عظمای ولایت را دوست دارد و مصادیق فتنه را می‌بیند و مطابقت می‌دهد، این مصادیق شامل هر کسی شود از وی بیزار هستند، حال چه یک‌بار بیاید چه صدبار.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی