نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1396 - 11:58
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز با حضور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی و ارائه خدمات‌دهی نیروهای سپاه و بسیج اعزامی از استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم آسیب‌دیده قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به مناطق زلزله سرپل ذهاب؛سردار یدالله بوعلی صبح امروز با حضور در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه از نزدیک در جریان روند کمک‌رسانی و ارائه خدمات‌دهی نیروهای سپاه و بسیج اعزامی از استان کهگیلویه و بویراحمد به مردم آسیب‌دیده قرار گرفت.

 در پی مراحل عملیات امداد، خدمت رسانی و رسیدگی به وضعیت مردم زلزله زده غرب کشور توسط سپاه فتح استان، سردار بوعلی برای پی‌گیری روند پیشرفت کارهای صورت گرفته و اقدامات یگان های سپاه و بسیج صبح امروز (یکشنبه) وارد استان کرمانشاه شد.

در ابتدای این بازدید مسئول بسیج سازندگی گفت:در مرحله اول بحث امدادرسانی در اولویت بود و به لحاظ معیشتی به خانواده ها طبق لیست رسیدگی شد.

وی افزود: با هماهنگی دهیار هیچ روستایی نیست که به لحاظ معیشتی مشکلی داشته باشد و  نیروهای اعزامی استان کاری کردند که امانت مردم با احترام تحویل مردم زلزله زده شود.

 

سردار بوعلی در بازدید از روستاهای زلزله زده سرپل ذهاب گفت: از میزبانی خوب مردم زلزله زده و ارتباط صمیمی که خیلی زود بین مردم روستا و نیروهای اعزامی جهادی بوجود آمده که نشان از ارتباط صمیمانه مردم منطقه می باشد کمال تقدیر و تشکر بعمل می آوریم و البته در این راه بچه های کمک رسان هم به طور صادقانه خدمت می کنند .

 

وی افزود:از مردم عزیز و سخاوتمند استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین ازشورای فنی استان در راس آن  استاندار  محترم که این امکان مهیا شد در مناطق زلزله زده به موقع حضور پیدا کنیم  تا در این منطقه کمک رسانی را در حد امکان به موقع انجام دهیم سپاسگزاریم.

 

فرمانده سپاه فتح استان بیان کرد: مشکلات به قدری زیاد هست که نباید اکتفا به کمک های دولت  را داشته باشیم و مردم عزیزمان باید سعی کنند که کمک رسانی حدالامکان بصورت نقدی ادامه داشته باشد .

 

وی افزود: بعد از مرحله امداد و نجات  که یک روز بعد از حادثه زلزله در منطقه حضور پیدا کردند گروههای  جهادی به منطقه اعزام شدند .

 

سردار بوعلی تصریح کرد:موارد نیازمندی مردم شامل آب ، مواد غذایی و... انجام شد . شش  روستایی که به استان ما واگذار شد  ، کارهایی مقدماتی انجام شده است که الان در  مرحله نصب کانکس هستیم و در حال حاضر در این روستا که بیشترین خسارت به آن وارد شده است 55 کانکس  نصب کردیم.

 

وی با بیان اینکه  به کمک قرارگاه خاتم الانبیا در مورد آوار برداری و نصب کانکس از امروز شروع شده  گفت: دومین کانکس هم نصب شده و در روزهای آینده این کار تکمیل می شود .

 

وی در پایان بیان کرد: همه امکانات خدماتی که در این منطقه وجود دارد از طرف مردم استان، ادارات و نهادها بوده و تمامی کمکها به همین شش روستا اعزام گردیده است .

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی