نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

5. بهمن 1396 - 12:24
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از حلقات قرآنی شجره صالحین شهرستان بهمئی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل از آوای ماغر؛ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی از حلقات قرآنی شجره صالحین شهرستان بهمئی بازدید کردند.
سردار یداله بوعلی در این بازدید بر لزوم تقویت و توسعه حلقه های قرآنی شهرستان بهمئی تاکید کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواست تا به تمامی اعضای حلقه های قرآنی بهمئی  یک جلد قرآن کریم به همراه رحل هدیه دهد.
سردار بوعلی بعد از خواندن دکلمه یکی از حافظان قرآن در سوگ مربی قرآنی خود با گرامیداشت یاد و خاطره مرحومه خانم زیبا ملک زاده که بانوی حافظ قرآن کریم و از بانیان حلقات قرآنی خواهران در بهمئی بود، گفت: از حلقه های قرآنی خواهران می خواهیم با توسعه و تقویت این حرکت معنوی، گامی در راستای تحقق آرمان های بانوی بانی این اقدام بردارند.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بازدید از حلقات قرآنی و صالحین برادران بهمئی، با تقدیر از قرائت خوب حمیدرضا پایا، که از نوجوانان فعال در عرصه قرآنی شهرستان بهمئی و استان می باشد، گفت:این نوجوان قرائت بسیار زیبایی در مراسم حضور سردار غیب‌پرور، رئیس سازمان بسیج مستضعفان در یاسوج داشت که باعث افتخار همه استان است.
بیشتراعضای حلقه های قرآنی بهمئی که زیر نظر تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساماندهی شدند، هر کدام حافظ چند جزء از قرآن کریم می باشند.
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی