نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. مرداد 1394 - 12:48
به برکت وجود شهرداری و آبفای بویراحمد:
یاسوج شهر چشمه های جوشان
با وجود هشدارهای پی در پی درباره کمبود آب، مشخص نیست چرا مسئولان شهرستان در برابر این وضعیت اسف‌بار سکوت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهارفصل، چندین لوله آب آشامیدنی در نقاط مختلف شهر یاسوج ترکیده که با بی‌تفاوتی، سکوت، بی توجهی مسئولان مواجه شده اند و همچنان آب در حال هدر رفتن است.

 

 

برخی از آبهای غیر آشامیدنی نیز بدلیل نامناسب بودن عمل شهرداری در آبیاری درختان مثلا دربلوار شصت متری به صورت مداوم در حال هدر رفتن هستندو مزاحمت هایی را برای شهروندان وهمچنین ظاهری نامناسب را برای این بلوار ایجاد کرده است.

 

به گزارش این پایگاه خبری تحلیلی خبر شکستگی لوله آب خبر جدیدی نیست، اما گویای آن است که در زیر پوست شهر چه می‌گذرد و در مواقع بحران می‌تواند منجر به چه اتفاقات پیچیده‌ای شود. در حالی که مسئولان دائما از کم‌آبی خبر می‌دهند و شهروندان را به صرف‌جویی دعوت می‌کنند، شکستگی لوله‌های آب سبب هدر رفت مقدار زیادی آب می‌شود.

 

هدر رفتگی آب در حالی است که مناطقی از شهر یاسوج همچون سرآبتاوه، تل خسرو، شرف آباد، شهرک امام حسین(ع) به صورت نامنظم در ساعاتی از روز شهروندان این شهر آب آشامیدنی ندارند.

 

با وجود هشدارهای پی در پی درباره کمبود آب، مشخص نیست چرا مسئولان شهرستان در برابر این وضعیت اسف‌بار سکوت می‌کنند. مسئولان اجرایی چه پاسخی در این زمینه دارند، چرا باید در برابر این وضعیت شاهد بی‌تفاوتی باشیم؟ و یا تلاش آبفای شهری یاسوج باید به گونه ای باشد که مردم بی تفاوتی مسئولان را نسبت به این موارد احساس کنند؟

انتهای پیام/م.ن.ه

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا