نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. دى 1396 - 12:57
خط لوله آب شرب شهرک امام خمینی (ره) بهمئی ماههاست که ترکیده است اما با وجود جیره بندی آب این مردم، همچنان شاهد هدر رفت روزانه ده ها متر مکعب آب در شهرک هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل به نقل ازآوای ماغر؛خط لوله آب شرب شهرک امام خمینی بهمئی ماه هاست که ترکیده است اما همچنان شاهد هدر رفت روزانه ده ها متر مکعب آب در شهرک هستیم.

آب شرب این بخش از شهرستان بهمئی از چشمه های گوارای کوه ماغر و سولک تامین می شود که نسبت به آب شرب بقیه نقاط شهرستان از کیفیت بالاتری برخوردار است.
با توجه به کمبود سفره های زیرزمینی و جمعیت بالای تحت پوشش این منابع، این آب گوارا به صورت جیره بندی و هر  دو روز یکبار
توسط آبداران آبفای روستایی شهرستان بهمئی بین مردم تقسیم می شود.
اهالی شهرک امام خمینی بهمئی از هدر رفت روزانه آبی که به صورت جیره بندی به آنها ارائه می شود نگرانند، حتی اهالی بخش شمال و شمال شرقی شهرک  از کمبود شدید آب در ایام ترکیدگی لوله گلایه دارند.
 
به گفته تعدادی از اهالی این شهرک ترکیدگی لوله آب شرب هر دو روز یکبار چشمه ای از وسط روستا تا نزدیکی سه راهی گچ بلند جاری می شود که در کنار هدر رفت ده ها مترمکعب آب و گلایه های کمبود آب در شهرک، منجر به تصادفات جاده ای بر روی جاده اصلی شهر لیکک به تنگه ماغر می شود.
یکی از اهالی شهرک امام خمینی بهمئی با اشاره به اینکه سایز لوله مورد استفاده جوابگوی فشار آب نیست و نزدیک به دو سال است که این لوله هر از گاهی دچار مشکل می شود که منجر به خسارات زیادی به آسفالت جاده ورودی شهرک می شود ؛چند بار به صورت موقتی لوله تعمیر شد اما این بار ماه هاست که با وجود پیگیری اهالی شهرک هیچ مسئولی به فکر تعمیر و یا تعویض لوله نیست.
 
 
سبزه های کنار مسیر آب خود نشان از هدر رفت ماه ها آب شرب این شهرک است که بی توجهی مسئولان آبفای روستایی شهرستان بهمئی به این موضوع جای سوال دارد.
 
 
 
 
انتهای پیام/

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا