نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. مهر 1396 - 14:58
سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار ایران و همچنین بعنوان طلایه دار عرصه محرومیت زدایی در کشور همیشه در پی مرتفع کردن مشکلات و محرومیت های مناطق محروم دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چهارفصل، امروزه محرومیت زدایی و توسعه مناطق روستایی از اولویت های برنامه توسعه ششم ایران است که در اکثر نقاط محروم کشور در حال اجراست.

کهگیلویه و بویراحمد یکی از نقاط محروم کشور به حساب می رود که طی ده ها کار و توسعه، اما باز هم شاهد کم برخورداری برخی نقاط دور دست آن هستیم.

سپاه پاسداران به عنوان مظهر اقتدار ایران و همچنین بعنوان طلایه دار عرصه محرومیت زدایی در کشور همیشه در پی مرتفع کردن مشکلات و محرومیت های مناطق محروم دارد.

در یکی از تازه ترین این اقدامات، مسئولین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در هیئتی متشکل از مسئولین استانی و بانکی با مسئولیت جانشین فرماندهی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از مناطق و روستاهای محروم شهرستان بویراحمد نظیر: دلی رچ ، دلی جوبریز و سرچال مارگون بازدید کردند.

 

سرهنگ جهانگیر انصاری در گفتگو اختصاصی با چهارفصل،  از تکمیل خانه های بهداشت روستاهای دلی رچ و دلی جوبریز و همچنین ساخت مسجد روستای سرچال مارگون و یادمان شهید آراوند ، توسط بسیج سازندگی سپاه فتح و با پشتیبانی بانک انصار خبر داد و افزود: این فعالیت ها به منظور خدمت رسانی و کمک به مناطق محروم و محرومیت زدایی است که سپاه پاسداران  بعنوان ماموریت ذاتی خود به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کمک می کند.

 

وی در ادامه گفت : در حوزه راه با مدیرکل راه و شهرسازی استان رایزنی هایی صورت گرفت و قرار بر این شد که بین 13 تا 15 کیلومتر از ادامه جاده خاکی دلی رچ که هنوز آسفالت نشده است را انجام دهد و آقای علیمردانی نیز گفتند که این پروژه به پیمانکار واگذار شده است و قول دادند که حتما این جاده را آسفالت کنند .

 

سرهنگ انصاری در پایان به تجهیز خانه های بهداشت این مناطق با همکاری دانشگاه علوم پزشکی خبر داد و افزود : پس از صحبت هایی که با دکتر ایلامی، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، صورت گرفت قول تجهیز این خانه های بهداشت را دادند و برای محوطه سازی آن ها در منطقه روستای جوبریز، مدیرکل پایانه های استان قول دادند  که محوطه سازی ان را به طور کامل انجام دهند.

 

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا