نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

6. مهر 1392 - 23:53
استاندار گفت: در زمینه تأمین مسائل معیشتی باید به نحوی رفتار کرد که در حداقل ترین وضعیت، کارمند ناراضی نباشد.

 به گزارش چهارفصل، استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: استانداری ،مجموعه کاری استراتژیک و راهبردی و در واقع بسترساز توسعه استان است.

انتظارات خادمی از کارمندان استانداری

سید موسی خادمی در جمع کارکنان استانداری کهگیلویه و بویراحمد،  اظهارکرد: استانداری ستادی برای طراحی و نظارت اقدامات اجرایی استان است و می بایست نگاه فرابخشی ،مدیریتی داشته باشد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: بنا به  نقش استانداری، تحرک، پویایی و اقتدار را لازمه کار همه مجموعه های استانداری است، انتظارم از کارمندان استانداری درهمه سطوح این است که در همه مجموعه ها تحرک و پویایی لاز م را ایجاد کنند و با بسط و توسعه دانش ، مهارت و توانایی خود به این تفکر نزدیک شوند.

استانداری محور سنجش جامعه است

موسی خادمی با بیان اینکه کارمندان استانداری در همه سطوح می بایست الگویی برای کارکنان دیگر دستگاهها باشند ، اظهار داشت: کارشناس استانداری می بایست دید فرابخشی داشته باشد و در حوزه کاری خود با توان بالا، نظرات صائب و اجرایی ارایه دهد.

خادمی استانداری را دارای جایگاه حاکمیتی دانست و افزود: کسب و احیای این جایگاه تا حد بالایی به عملکرد کارکنان و مدیران استانداری بستگی دارد و می توانیم با عمل خود نقش  حاکمیتی استانداری را روان و اعمال کنیم.

وی در ادامه افزود: استانداری محور سنجش جامعه است و تنها با حرکت سریع ، درست و با برنامه ریزی این نهاد است که دستگاهها روند درست کاری خود را می یابد و در غیراینصورت با جامعه ای بی تحرک و راکد روبرو هستیم.

استاندار اظهار داشت: انتظارم از نیروهای استانداری این است که نگاه خود را با نگاه مجموعه هماهنگ کرده و دید واحدی نسبت به جایگاه استانداری در استان کسب کنند ، دیدی حاکی از اینکه در مجموعه ای کار می کنند که الگوی سایر دستگاهها و نهادها در همه بخش هاست.

وی با بیان اینکه  اقتدار با قدرت تفاوت دارد و علاوه بر جنبه رسمیت ، صمیمت و رابطه قلبی نیز در درون خود دارد و زمانی ایجاد می شود که یک نهاد یا شخص با داشتن قدرت تخصص و برنامه ریزی،برای دیگران الگو و مرجع باشد، گفت: هدف ، معرفی استانداری به عنوان نهادی مقتدر است به نحوی که توانمندی درونی داشته باشد و بتواند توانمندی را در سایر دستگاهها پیاده و اجرا کند.

 انسجام داخلی لازمه  شنیدن یک صدای واحد است

نماینده عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: از مجموعه استانداری می بایست یک صدای واحد با محوریت کار، توسعه و سرمایه گذاری با هدف رفع محرومیت از استان، شنیده شود.

سید موسی خادمی اظهار داشت: انسجام داخلی لازمه  شنیدن یک صدای واحد از هر مجموعه کاری است زیرا مجموعه فاقد انسجام و هماهنگی شرایط لازم برای تبدیل شدن به یک الگوی الهام بخش را ندارد.

خادمی افزود: تقسیم استان و سخن گفتن از مناطق سردسیر و گرمسیر می بایست در تفکر، نگرش و رفتار همه مردم این استان در همه سطوح تقبیح شود.

وی با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد ، استانی در فقر و محرومیت است ، اظهار داشت : رفع محرومیت از استان باید هدف فرد فرد و ملکه ذهن همه باشد.

خادمی گفت: این هدف موجب یکسان سازی اهداف و وحدت بخشی می شود، موجب هماهنگ سازی همه اقدامات و تفکرات می شود و خطوط تفرقه را از میان برمی دارد.

نظم و انضباط لازمه انسجام بخشی است

وی با بیان اینکه وحدت موجب اثربخشی اقدامات شود، گفت: نظم و انضباط لازمه انسجام بخشی به مجموعه است و انتظارم از تک تک کارکنان حفظ نظم است به نحوی که دیگران به این نظم استناد کنند و این نظم می بایست در تمامی کارها، اقدامات، جلسات و زمان بندی ها رعایت شود.

وی با بیان اینکه در بحث پرداخت مزایا به پرسنل و رفع مشکلات معیشتی آنان در حد اجرای قانون و البته با توجه به محدودیت های مالی، دید بازید دارم، اظهار داشت : نظرم رسیدگی به کارکنان در راستای اجرای قانون است به نحوی که کارمند دغدغه مسائل مالی نداشته باشد.

استاندار  گفت: در زمینه تأمین مسائل معیشتی باید به نحوی رفتار کرد که در حداقل ترین وضعیت، کارمند ناراضی نباشد.

با کلیت تعطیلی پنجشنبه ها مخالفتی ندارم

استاندار با بیان اینکه  با کلیات تعطیلی پنج شنبه مخالفتی ندارم گفت: با تشکیل کمیته کارشناسی چهار نفره ، در خصوص تعطیلی روز پنجشنبه در تقویم کاری تصمیم گیری می شود .

وی افزود: این کمیته  را در زمینه  بحث قانونی،اثرات اجتماعی،تأثیر در میزان بهره وری کار و بازتاب اجتماعی این اقدام بررسی های لازم را صورت می دهد و پس از آن در این خصوص تصمیم گیری می شود.

خادمی در پایان گفت: ضمن احترام به شخصیت افراد ، معیارم در انتخاب مدیر هماهنگی شخص با رویکرد مردم در انتخابات اخیر در انتخاب دولت تدبیر و امید  و همچنین تخصص و انجام  درست کار است.

منبع:کبنا نیوز

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی