نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

13. مهر 1392 - 10:35
کشتن یک زن بی دفاع نشان دهنده اوج خشونت در آمریکا است
یک مدرس دانشگاه در گفتگو با چهارفصل:
کشتن یک زن بی دفاع نشان دهنده اوج خشونت در آمریکا است
یک مدرس دانشگاه گفت: به گلوله بستن زن بی دفاع توسط نیروهای پلیس آمریکا نشانه ی اوج خشونت و ترور انسان ها است.

سید شکرالله امامی در گفتگو با چهارفصل اظهار داشت: آمریکا مدعی لبیرال دموکراسی در جهان بوده و بر اساس این اندیشه غربی، لیبرال دموکراسی یعنی اوج پاسخگویی به نیاز های بشری است.

 

وی افزود: امروزه به دلیل مغایرت سیاست های دولتمردان آمریکا با سیاست لیبرال دموکراسی و عدم پاسخگویی مناسب به خواسته های مردم آمریکا، شاهد اعتراضاتی در این کشور هستیم.

 

امامی ادامه داد: تعطیلی ادارات آمریکاعلی رغم ادعاهای دولتمردان این کشورمبنی بر آزادی، مانع ابرازعقیده و اظهار نظر مردم شده که همین امر دلیل وقوع پدیده ی خودسوزی در بین شهروندان آمریکایی می شود.

 

وی از دلایل عدم پاسخگویی دولت آمریکا به خواسته ها مردم را دخالت در کشورهای جهان سوم دانست و ابراز داشت: آمریکا کشورهای جهان سوم و حتی ایران را ناقض آزادی و حقوق بشر می داند و با گماردن نیروهای دست نشانده در کشورهای دیگر همانند حزب النصره در سوریه، بن لادن در افغانستان و ایجاد ناامنی در عراق به دنبال منافع خود است و نمی تواند به نیازهای مردم کشور خود پاسخ خوب و قانع کننده ای دهد.

 

این کارشناس سیاسی یادآور شد: در کنگره آمریکا قدرت طلبی به حدی رسیده است که منافع مردم را فدای مطامع و خواسته های خود می کنند و این چیزی جز دیکتاتوری حزبی نیست.

 

وی ادامه داد: خوی استکبارطلبی سیاست مداران آمریکا این گونه حکم می کند که به کشورهای دیگر تجاوز کرده و دارایی های آن ها را قبضه کنند.

 

این مدرس دانشگاه بیان داشت: در منطق نظام استکباری است که برای تأمین منافع خود با استفاده از شرکت های تحت حمایت لیبرالیسم بین الملل به حقوق مردم تجاوز نمایند.

 

فرماندار سابق شهرستان چرام کشته شدن زن بی دفاع آمریکا را به دست پلیس این کشور، اوج خشونت و ترور انسان ها دانست و ابراز داشت: آمریکا به عنوان کشوری تروریست پرور بهتر است به جای دخالت و توهین به کشورهای دیگر به امورات کشور خود پرداخته و پاسخگوی آنان باشد.

 

وی در پایان تصریح کرد: ملت های جهان در یک پیچ تاریخیِ هوشیاری و آگاهی هستند و به عقب بر نمی گردند. 

 

 منبع:صبح زاگرس

انتهای پیام /گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی