نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. مهر 1392 - 22:58
مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال گذشته هفت مرگ خاموش ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کربن در این استان به وقوع پیوست.

دکتر کامروز امینی در یاسوج افزود: از این تعداد پنج مورد در شهرستان سردسیر بویراحمد و دنا، دو مورد در شهرستان گرمسیری گچساران بوده و در شهرستان گرمسیری کهگیلویه موردی نداشتیم.

وی در خصوص جنسیت افراد فوت شده ناشی از گاز منواکسید کربن اظهارکرد: در شهرستان بویراحمد سه مرد و دو زن و در گچساران هردو مورد مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل لوله ها و دودکش ها تاکید و خاطرنشان کرد: در سال های گذشته لانه سازی یک پرنده بر روی دودکش بخاری موجب مرگ یک نفر شده بود.

امینی با اشاره به این مطلب که در آستانه فصل سرما قرار داریم، بیان کرد: خانواده ها در زمینه نصب بخاری، مسیر خروج دود و گاز منواکسید کربن و استفاده از لوله های استاندارد دقت و توجه لازم را داشته باشند.

وی با بیان این مطلب که یکی از تلخ ترین مرگ ها مرگ ناشی از مسمومیت با گاز منواکسید کربن است، هشدار داد:خانواده ها در استفاده از بخاری و سایر وسایل گرمایشی نکات لازم را رعایت کنند تا امسال شاهد مرگ های خاموش در استان نباشیم.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی