نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

4. آبان 1392 - 20:51
تیم فوتبال شهرداری یاسوج مقابل تیم بهمن شیراز در ورزشگاه تختی شهر یاسوج متوقف شد.

 به گزارش چهارفصل از یاسوج، عصر امروز و در یک رقابت تدارکاتی فوتبال، تیم شهرداری یاسوج در برابر حریف گمنام شیرازی خود متوقف شد.

به گزارش فارس این دیدار که در ورزشگاه تختی شهر یاسوج برگزار شد، طی آن تیم فوتبال شهرداری مقابل بهمن شیراز به نتیجه مساوی صفر بر صفر تن داد.

در این بازی شاگردان هادی برگی‌زر هر چه زدند به در بسته خورد و نتوانستند این تیم را که در دو ماه گذشته چندین بار شکست داده بودند در این بازی نیز شکست دهند.

از نکات جالب توجه این دیدار بازی ندادن به دو بازیکن تیم فوتبال شهرداری یعنی حسین حجازی‌پور و سلیمان پناهی بود که به گفته حاضران در ورزشگاه تختی این دو بازیکن از تیم شهرداری یاسوج و توسط مربی تیم کنار گذاشته شده‌اند.

در این بازی دو بازیکن اصلی تیم فوتبال شهرداری یاسوج یعنی احسان شیرمردی و مجید نجاتی که بار خط دفاعی تیم را به دوش می‌کشند مصدوم شدند که مصدومیت آن‌ها جدی به نظر می‌رسد.

قرار است تیم فوتبال شهرداری یاسوج فردا برای برگزاری یک بازی تدارکاتی با راه‌آهن راهی تهران شود که معلوم بود تیم برای رفتن به تهران نیز با مشکل جدی روبه‌روست.

این روزها خبرهای زیادی در خصوص وضعیت بد مالی تیم فوتبال شهرداری یاسوج به گوش می‌رسد به حدی که تیم در تهیه لباس بازیکنان و کفش آن‌ها دچار مشکل شده و حتی برای حضور در تهران با مشکل تهیه اتوبوس روبرو هستند.

در گوشه و کنار ورزشگاه تختی یاسوج از هوادار گرفته تا پیش‌کسوت و خبرنگار همه و همه از وضعیت کنونی تیم فوتبال شهرداری یاسوج نگران بودند که این نگرانی در چهره هادی‌برگی‌زر و دستیارانش بیش از همه مشهود بود.

منبع:فارس

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی