نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1392 - 10:38
 معتادان هم در سامانه سوادآموزی ثبت‌نام می شوند
معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد :
معتادان هم در سامانه سوادآموزی ثبت‌نام می شوند
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: با ثبت‌نام معتادان در سیستم جامع سامانه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد زمینه آموزش آن‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش چهارفصل به نقل از  فارس از یاسوج، صبح امروز در نشستی که با حضور مسئولان اداره‌کل آموزش و پرورش و دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری میان معاون سوادآموزی و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به امضا رسید.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اظهار کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی از طریق سطح فرهنگ عمومی جامعه از مأموریت‌های مهم حوزه سوادآموزی است که در پیام حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است.

وی عنوان کرد: همه مسئولان با بهره‌گیری از کلام این بزرگان مشکلات و آسیب‌های اجتماعی را رفع می‌کنند.

سید مسعود ارجمند گفت: پس از شناسایی معتادان بی‌سواد و کم‌سواد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر استان و معرفی به حوزه‌های سوادآموزی و کنترل و ثبت‌نام در سیستم جامع سامانه سوادآموزی، زمینه آموزش آن‌ها فراهم و از مربیان متخصص و محتوای موضوعی در آموزش آن‌ها استفاده می‌شود.

ارجمند با اشاره به این‌که با آموزش‌ها و مهارت‌های مناسب می‌توان معتادان را به زندگی سالم برگرداند، خاطرنشان کرد: آموزش مهارت‌های اساسی زندگی یکی از روش‌های آموزشی به افراد معتاد است که امید به زندگی را در آن‌ها افزایش می‌دهد.

رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد هم اظهار کرد: این ستاد آمادگی کامل دارد تا از ظرفیت آموزش از طریق حوزه سوادآموزی استان در مراکز درمانی استفاده کند.

علی محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که مدت زمان کمی این معتادان در مراکز درمانی حضور دارند باید راه‌کارهای لازم در این زمینه بررسی و اجرایی می‌شود.

وی در ادامه به حضور نوجوانان و جوانان در میان این معتادان اشاره کرد و گفت: با این تفاهم‌نامه که میان آموزش و پرورش و ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شد امیدواریم این افراد که از حساسیت بیش‌تری برخوردار هستند با آموزش‌های لازم توسط مربیان متخصص به جامعه و زندگی سالم برگردند

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی