نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

29. آبان 1392 - 14:36
جریمه 21 میلیون ریالی برای 15 شکارچی متخلف گچساران
رئیس اداره محیط زیست گچساران مطرح کرد
جریمه 21 میلیون ریالی برای 15 شکارچی متخلف گچساران
رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران با اشاره به دستگیری 15 شکارچی متخلف در مهر ماه در این شهرستان گفت: این شکارچیان 21 میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس،عبدال دیانتی‌نسب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: افزون بر 60 هزار هکتار از مناطق حفاظت شده کهگیلویه و بویراحمد در حوزه استحفاظی گچساران و باشت قرار دارد‌.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست گچساران افزود: مناطق حفاظت شده خامین، دیل و کوه سرخ با مساحتی افزون بر 60 هزار متر مربع از گونه‌های متنوع زیست محیطی برخوردار است.

دیانتی‌نسب با اشاره به دستگیری 15 شکارچی در این مناطق افزود: تعداد 15 شکارچی متخلف توسط شکاربانان اداره محیط زیست گچساران در مهر ماه جاری دستگیر شده‌اند.

وی با بیان این‌که از شکارچیان متخلف 12 قبضه اسلحه به دست آمده است، ابراز کرد: افزون بر 44 عدد فشنگ شکاری نیز از متخلفان شکار غیرمجاز در مناطق حفاظت شده گچساران کشف و ضبط شده است.

رئیس حفاظت محیط زیست گچساران ادامه داد: متأسفانه از شکارچیان متخلف دستگیر شده افزون بر 35 عدد پرنده از گونه تیهو و کبوتر کشف و ضبط شده که بر اساس قانون این افراد به مراکز قضایی تحویل داده شده‌اند.

دیانتی‌نسب از جریمه 21 میلیون ریالی 15 شکارچی متخلف خبر داد.

وی گفت: بر اساس قانون و تعداد پرندگان شکار شده توسط شکارچیان متخلف، به ازای هر پرنده 600 هزار ریال و در مجموع 21 میلیون ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی