نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

30. آبان 1392 - 8:45
ایجاد تشنّج در فضای دانشگاه تنها پس از یک روز ورود، کشاندن سطح تنازع و اختلاف از حوزه دانشجویی به سطح هییت علمی برای اولین بار، کف و سوت در یک جلسه رسمی در محرّم و اقداماتی از این دست، تنها و تنها از جمله افتخارات اختصاصی سرپرست اعتدالی تازه وارد در دانشگاه یاسوج است.

چهارفصل- ایجاد تشنّج در فضای دانشگاه تنها پس از یک روز ورود، کشاندن سطح تنازع و اختلاف از حوزه دانشجویی به سطح هییت علمی برای اولین بار، کف و سوت در یک جلسه رسمی در محرّم و اقداماتی از این دست، تنها و تنها از جمله افتخارات اختصاصی سرپرست اعتدالی تازه وارد در دانشگاه یاسوج است.


او پیام انتخابات 24 خرداد را خیلی خوب گرفته است و خب البته حق دارد از همان روز اول، آن هایی که پیام انتخابات 24 خرداد را نشنیده اند و یا دوست ندارند بشنوند را بیندازد بیرون یا حتی افشایشان کند.


از همان روز اول می دانستم که می تواند این همه شور و غوغا در میان دانشجویان، هییت علمی و کارمندان دانشگاه به پا کند و هر روز خبر جدیدی از اقدامات اعتدالی اش را  بدهد دست رسانه های هم فکر تا همه با هم تحسینش کنیم و به او افتخار کنیم.


فکر می کنید چه مدیر تازه واردی جز رمضانی می تواند پشت سر هم لیست های افشا کننده بدهد دست سایت ها که تند و تند افشا کنند و در انتشارش  با هم رقابت کنند و بعد در شبکه های اجتماعی با افتخار به همه بگویند دیدید ما زودتر افشا کردیم ها!


البته که هر کسی نمی تواند نیامده  فضای علمی یک دانشگاه را تبدیل به فضایی پرحاشیه کند که دودش برود در چشم همه و برای اولین بار اختلاف ها را از سطح دانشجویی بکشاند سمت کارمندان و هییت علمی!؟


یا مثلاً با شعارهای دوم خردادی در یک جلسه رسمی، همه را سر ذوق بیاورد تا طرفدارانش در محرّم ِحسین برایش کف و سوت هوا کنند و او با افتخار به افق های دوردست نگاه کند.


حیف که دیگر دانشجو نیستم تا این طعم خوشگوار اعتدال را از فضای نزدیک تری استشمام کنم. کاش بودم و با افتخار روبرویت می ایستادم و به خاطر این همه تلاش ستایشت می کردم.


این نوشته کوتاه هم به همین بهانه بود تا بگویم، ما به تو افتخار می کنیم و می دانیم نسیم خوشگوار اعتدالت تازه شروع شده و سالی که نکوست از بهارش پیداست..

مانی باقری
 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی