نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

1. آذر 1392 - 19:51
با شجره طیبه صالحین فرزندانمان را بیمه کنیم
دعوت سید شرف الدین ملک حسینی از مردم
با شجره طیبه صالحین فرزندانمان را بیمه کنیم
نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: فرزندان ما در کلاس های شجره طیبه صالحین با معارف الهی آشنا می شوند و در هجمه تبلیغات دشمن گمراه نمی شوند.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی که به مناسبت آغاز هفته بسیج در بین نماز ظهر و عصر نماز جمعه این هفته شهر یاسوج سخنرانی می کرد بیان داشت: قرار گرفتن هفته بسیج را در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و یاران باوفایش به فال نیک می گیریم تا سایه این ایام بر سر شجره طیبه صالحین باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک هفته بسیج به ملت ایران، از کسانی که درخت طیبه حلقه های صالحین را بارور کرده اند تشکر کرد و گفت: این شجره طیبه که مولود بسیج است در بصیرت افزایی و نشر معارف پیشرو است.

ملک حسینی با دعوت از همه مردم کهگیلویه وبویراحمد برای شرکت فرزندانشان در کلاس های حلقه های صالحین بیان داشت: اگر می خواهیم فرزندانمان در هجمه تبلیغات دشمن گمراه نشوند و با معارف الهی آشنا شوند باید در این حلقه های طیبه صالحین شرکت کنند تا با درس های بصیرت و معرفت آشنا شوند و برای ما افتخار بیافرینند.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری در ادامه بیان داشت: بسیج یعنی همراهی با امام و در خدمت امام. بسیج، امروز مثل خون در رگ های جامعه جاری است.

وی افزود: همراهی و خدمت بسیج به امام به گونه ای است که رهبر معظم انقلاب بیشترین تمجید را نثار بسجیان کرده اند و در روزهای گذشته در دیدار با جمعی از این شجره طیبه، مهم ترین حرف هایشان و مهم ترین پیامشان به جهان را در جمع آن ها گفتند.

انتهای پیام/ع

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی