نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 9:12
صفحه استانی خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد از یک پتروشیمی جدید در کشور با نام «بیل بلند» رونمایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری چهارفصل از یاسوج، در اولین دقایق روز شنبه؛ 2 آذر 92، گفت و گوی حجت الاسلام بزرگواری در خصوص وضعیت مبهم پتروشیمی دهدشت بر روی صفحه استانی خبرگزاری فارس در کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

در این گفت و گو، نماینده 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، باز هم از ادامه وضعیت نامشخص پتروشیمی دهدشت خبر داد و گفت: کلنگ زنی پروژه پتروشیمی دهدشت غیرکارشناسی بود و باعث بالا بردن توقعات و مطالبات مردم حوزه انتخابیه ام شده است.

اما پس از ذکر این موضوع، خبرنگار خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد یک پتروشیمی جدید در کشور را از زبان بزرگواری رونمایی کرد و نوشت: «پتروشیمی دهدشت زمانی از نظر فیزیکی بوجود می‌آید که پتروشیمی گچساران و بیل‌بلند تأمین شوند و این در حالی است که در بیل‌بلند تنها 25 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

اشتباه نگارشی در یک خبرگزاری مانند فارس که در سرعت  انتشار و پوشش اخبار کشورمان بی رقیب است چیز چندان عجیبی نیست اما اشتباه نوشتن نام یک منطقه و یک پروژه معروف مانند «بیدبلند» از خبرنگار همان منطقه  نام برده -یعنی کهگیلویه- بسیار بعید بود.

امیدواریم این «بیلِ بلند» خبرگزاری فارس، قدم خیری باشد برای به حرکت درآمدن پروژه پتروشیمی دهدشت که انگار قرار است تنها نامش باشد و راه اندازی اش به افسانه ها بپیوندد.

حجت الاسلام بزرگواری هم که پس از معرفی وزیر نفت دولت آقای روحانی وعده داد بود سریعاً با ایشان جلسه ای بگذارد و پروژه پتروشیمی دهدشت را زنده کند حالا باز هم از غیرکارشناسی بودن این پروژه خبر می دهد و می گوید این طرح زمین خورده ، باعث بالا رفتن توقعات مردم حوزه انتخابیه ام شده است.

 

لینک گفت و گوی خبرگزاری فارس با بزرگواری را اینجا مشاهده کنید.

انتهای پیام/ع

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی