نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. آذر 1392 - 14:00
تفکر بسیجی تنها راه عبور از فتنه‌ها و توطئه‌ها است
بیانیه‌ زارعی به مناسبت هفته بسیج
تفکر بسیجی تنها راه عبور از فتنه‌ها و توطئه‌ها است
نماینده بویراحمد و دنا در مجلس گفت: بدون تفکر بسیجی عبور از فتنه‌ها و توطئه‌ها غیر ممکن است.

به گزارش چهارفصل از یاسوج، غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه‌ای هفته بسیج را تبریک گفت.

در بخشی از این بیانیه آمده است: هفته مبارک و فرخنده بسیج فرصت مغتنمی جهت تجدید پیمان با آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و بیعتی دوباره با بزرگ بسیجی دلاور سلف صالح حضرت امام، مقام معظم رهبری است.

بدون تردید فرهنگ و تفکر بسیجی رمز سربلندی و عبور افتخارآمیز ملت ایران از گذرگاه‌های سخت و پر فتنه تاریخی و شکست و ناکامی توطئه‌ها و تهدیدات ضد انقلاب و جبهه معاندین نظام بوده و مادامی که خورشید وجودی این نهاد مقدس و مردمی در عینیت جامعه می‌تابد چشم طمع دشمنان مستکبر از کشور دور خواهد ماند.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی و امام شهیدان،، فرا رسیدن هفته بسیج را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی همه بسیجیان غیرتمند و ملت بزرگ ایران و همه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

عزت و عظمت اسلام و مسلمین و همه بسیجیان عزیز را در پرتو عنایات امام عصر ارواحنا له الفداه و تدابیر داهیانه رهبری معظم انقلاب را از خداوند قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا