نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

3. آذر 1392 - 17:16
بسیج برگرفته از بطن جامعه اسلامی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
بسیج برگرفته از بطن جامعه اسلامی است
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:بسیج برگرفته از بطن جامعه اسلامی است و تصمیم گیری آن مبتنی بر شاخص ها ، موازین دینی و شرعی است.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس ، ایل بانو نوشت،فتاح محمدی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با ایل بانو در یاسوج اظهار داشت: بسیج برگرفته از بطن جامعه اسلامی است و تصمیم گیری آن  مبتنی بر شاخص ها و موازین دینی و شرعی است.

وی یکی از خصوصیات بسیجی بودن را دفاع از ارزش ها و موازین انقلاب عنوان کرد و افزود: یک بسیجی باید وجود خودش را به ایمان، شناخت، معرفت، غیرت ، عزت خواهی ، آزاده خواهی ،عدالت مزین کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره و تصریح کرد: در شرایط سیاسی امروز بسیجیان باید اقتدار ،عزت، حکمت و تدبیر را سرلوحه نرمش قهرمانانه خود قرار دهند و در تمام صحنه ها همیشه آماده به خدمت باشند.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی تأثیری در رابطه ایران با لبنان خواهد داشت تصریح کرد: دولت لبنان و ایران دو دولت برادر هستند و حساسیت ها و شرایط را کاملاً تشخیص می دهند.

وی به محوریت های رژیم صهیونیستی در ترور شخصیت های جامعه اسلامی اشاره و بیان داشت: کشور ایران نسبت به این گونه اقدامات و توطئه ها آگاهی کامل دارد و قطعاً این اقدامات هیچ تأثیری در رابطه دولت ایران با دولت لبنان نخواهد گذاشت.

محمدی در پایان گفت: امیدواریم مسئولین ما با دقت، ظرافت ، درایت، اطلاع رسانی و تقویت افکار عمومی بتوانند این توطئه ها را خنثی کنند.

انتهای پیام/ گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی