نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

7. آذر 1392 - 8:35
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش 100 روزه رئیس‌جمهور گفت: ای کاش رئیس‌جمهور محترم به جای برشمردن اشکالات دولت قبل از برنامه‌های خود بیشتر سخن می‌گفت.

به گزارش چهار فصل به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری ظهردیروزدر یاسوج از حضور وزیر امور خارجه در مجلس و توضیحات وی در خصوص مباحث مربوط به مذاکرات و توافقات هسته‌ای گفت و افزود: تا اندازه زیادی برای نمایندگان مجلس شفاف‌سازی شد و خواسته مجلس این بود که بیشتر در این خصوص برای مردم شفاف‌سازی شود تا در صورت بروز هرگونه خلف وعده از سوی طرف مقابل کسی در این سو به دروغ‌گویی متهم نشود.

وی با بیان این‌که به طور قطع و یقین خلف وعده و دروغگویی از طرف مقابل روشن و آشکار می‌شود، تصریح کرد: اگر شفاف‌سازی بیشتری شود اعتماد مردم به نمایندگان خود در مذاکرات بهتر و بیشتر جلب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به خواسته ظریف از نمایندگان اشاره کرد و گفت: روی سخن وزیر خارجه با نمایندگان و انتظار وی از ما این بود که حمایت مجلس پشت سر تیم مذاکره‌کننده باشد که همین‌گونه هم خواهد بود.

حجت‌الاسلام بزرگواری در ادامه به گزارش 100 روزه شب گذشته رئیس‌جمهور اشاره کرد و گفت: ای کاش رئیس‌جمهور محترم به جای برشمردن اشکالات دولت قبل از برنامه‌های خود بیشتر سخن می‌گفت.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس با بیان این‌که من این سخنان را تا حدود زیادی از روی تدبیر و در چارچوب امیدبخشی به جامعه ندیدم، تصریح کرد: مدبرانه این بود که رئیس‌جمهور برنامه‌های خود را برای آینده تبیین می‌کرد و امید را به روح جامعه می‌دمید که متاسفانه این‌گونه نشد.

وی با ذکر این سخن که البته هر دولتی اشکالاتی هم دارد، خاطرنشان کرد: دولت احمدی‌نژاد هم چندان جای آبادی را از رئیس‌جمهور قبلی تحویل نگرفته بود و سازندگی‌های دولت وی به هیچ وجه قابل مقایسه با دولت‌های گذشته نیست.

وی اقدامات هر دولت را مکمل دولت قبلی برای موفقیت کشور برشمرد و گفت: اگر امروز تیم فوتبال و یا والیبال در جهان مقتدرانه می‌درخشد محصول اقدامات گذشتگان است و این موفقیت‌ها برای دولت فعلی و دولت بعد از آن هم صدق می‌کند.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی