نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

9. آذر 1392 - 13:16
ترویج بی‌بند و باری دشمنان با فرهنگ بی‌حجابی در جامعه
دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد
ترویج بی‌بند و باری دشمنان با فرهنگ بی‌حجابی در جامعه
دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد بر تاثیر مثبت حجاب و عفاف در تحکیم بنیان خانواده اشاره و اذعان کرد: دشمنان در صدد ترویج بی‌بند و باری و از هم گسستن کانون خانواده در نظام اسلامی هستند.

به گزارش چهارفصل به نقل از فارس، امین کمالوندی امروز در یاسوج با اشاره به نقش موثر و کارساز حجاب در زندگی فردی و اجتماعی افراد اظهار کرد: با داشتن پوشش اسلامی و سرلوحه قرار دادن آن به عنوان ارزش انسانی می‌توان در مقابل هرگونه حرکت ضد ارزشی ایستادگی و مقابله کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اذعان کرد: دشمن با استفاده از روش‌های فکری و تبلیغاتی برخلاف دوره‌های قبل که خاک ایران را مورد حمله قرار داد، امروز و در برهه کنونی قلب جامعه خانه و خانواده را نشانه گرفته است.

این مسئول فرهنگی به برنامه‌های اجرایی دشمنان علیه ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن با طراحی برنامه‌های خاص سعی در تزلزل و ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب را داشته و دارند و در برهه کنونی به بطن خانواده‌های ما نیز وارد شدند.

کمالوندی بیان داشت: پس از شکست دشمنان در جنگ تحمیلی آنان به فکر از بین بردن ارزش‌های جامعه افتادند و تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را از سال 68 با پایان جنگ تحمیلی آغاز و از شیوه‌های مختلف برای ضربه زدن به انقلاب و نظام کوتاهی نکردند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: فرهنگ عفاف و حجاب از باورهای اصیل دینی است که با شناسایی مرزهای مفهومی حیا عفاف و حجاب که جان مایه فرهنگ عفاف هستند و با ابزار و شیوه‌های نو، مؤثر و اطلاعات جامعه شناسی و روان‌شناختی به جامعه تزریق می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت رعایت پوشش به عنوان ارزش انسانی، دینی و معنوی برای مصونیت از زشتی‌ها و آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد و گفت: حجاب از مسائل ضروری دین مبین اسلام بوده و از دیدگاه قرآن رعایت نکردن آن از گناهان کبیره محسوب می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: امروز دشمنان اسلام با واقف شدن به اهمیت تأثیر عفاف و حجاب در تحکیم بنیان‌های خانواده در صدد ترویج بی‌بند و باری و از هم گسستن کانون خانواده در نظام اسلامی هستند.

کمالوندی اذعان کرد: حجاب اسلامی باید به عنوان ارزش انسانی مد نظر قرار گرفته شود و خانواده‌ها با رعایت حجاب اسلامی جامعه‌ای سالم و ناگسستنی را ایجاد کنند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی