نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 9:35
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس از قول صریح معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برای راه‌اندازی طرح راه‌آهن یاسوج به اقلید و سد تنگ سرخ از محل فاینانس خبر داد.

به گزارش چهارفصل  به نقل از فارس، غلام‌محمد زارعی در یاسوج به ارتباط نمایندگان استان به عنوان یک مشاور با استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: به خوبی قابل احساس است که بهترین ارتباط میان نمایندگان مجلس و استانداران از بعد از انقلاب تاکنون در استان مربوط به دوره کنونی بوده است.

وی این ارتباط را در راه‌اندازی پروژه‌های راکد و کمک به رشد و توسعه هرچه بیشتر استان مفید دانست و گفت: این که می‌گویند نمایندگان به دنبال سهم‌خواهی هستند حرف درستی نیست چراکه نمایندگان با یکدیگر ارتباط خوب و تعامل سازنده دارند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا توجه به شایسته‌سالاری را اصلی مهم برای تغییر و تحولات مدیریتی دانست و گفت: اگر نگاه‌ها همه به سوی شایسته‌سالاری معطوف باشد امور تبدیل به احسن خواهد شد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو از نگاه خوب مسئولان کشوری برای رفع مشکلات استان گفت و افزود: با هر مسئول و وزیری که در چند مدت اخیر نشست داشته‌ایم هر یک بر رفع مشکلات استان ما متفق‌القول بوده‌اند.

زارعی از دیدار و نشست خود با نوبخت معاون رئیس‌جمهور گفت و افزود: قول صریح معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور بود که دست ما را برای کمک به رفع مشکلات استان بگیرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا افزود: دکتر نوبخت به ما قول داد که در خصوص شروع به کار اجرای راه‌آهن یاسوج به اقلید و ساخت سد تنگ‌سرخ از محل فاینانس خارجی ما را یاری دهد.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی