نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

11. آذر 1392 - 10:35
نماینده مردم چهار شهرستان کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس تصویب لایحه دو فوریتی مجلس مدیران بالای 60 سال در بدنه دولت و وزارت خانه ها به کار گرفته نمی شوند.

به گزارش چهارفصل ،حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفتگوی اختصاصی با صبح زاگرس اظهار داشت: طبق لایحه جدید، که دو فوریت آن در مجلس شورای اسلامی به  تأیید نمایندگان مجلس رسیده ،از این بعد هیچ مدیریتی در سطح کشور ،وزارت خانه ها و اماکن دولتی  به افراد بالای 60 سال واگذار نمی شود.

وی گفت: این لایحه شامل تمامی استانداران، معاونین وزیر و حتی وزیران بالای 60سال است.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: نکته اصلی که در این لایحه به تصویب نمایندگان رسیده  استفاده از ذهن ، خلاقیت و جوان گرایی در بدنه دولت ها است.

بزرگواری در مورد اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک، خاطر نشان کرد: این طرح با نظر بهارستانی ها ، دو فوریت آن به تصویب رسیده و در سه شنبه هفته جاری به شورای نگهبان ابلاغ و پس از تأیید نهایی به اجرا  در می آید.

وی افزود: با اجرایی شدن این طرح و با دستور مجلس، وزیران و مدیرانی  که سن آنها بالاتر از 60 سال است باید ظرف 15 روز از اجرای این لایحه،  انصراف و یا استعفای خود را از آن مدیریت ابلاغ کنند.

بزگواری بیان داشت : این قانون شامل تبصره و ماده هایی هم هست که شاید برای وزرایی که از مجلس رأی اعتماد گرفته اند، در حال حاضر لحاظ  نگردد.

هیچ وقت به غربی ها اعتماد نخواهیم کرد

وی در مورد صبحت های رئیس انرژی اتمی ایران درمورد توافق بهتر در ژنو بیان داشت: صالحی بیشتر صبحت هایش بر روی سایت آب سنگین اراک بوده و طبق این توافق نامه  آب سنگین اراک از 25 درصد به 5 درصد رسیده و حتی ممکن است در مذاکرات بعدی مذاکره کننده گان غربی آن را به 5/3 درصد نیزبرسانند.

نماینده مردم چهارشهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بعضی از مذاکره کنندگان  می خواهند با لابی گری خود بر اساس توافق نامه های آینده ، آب سنگین اراک را به تعطیلی بکشانند.

بزرگواری در ادامه  اظهار داشت: ما زحمات مذاکراه کنندگان را زیر سئوال نمی بریم، ولی به آنها توصیه می کنیم که قدم های خود را در این راه محکم تر و استوارتر از گذشته بردارند.

وی در مورد پاسخ وزیر امور خارجه به سئوال های مجلسیان گفت: پاسخ های وی راضی کننده بود و حتی توانست جو مجلس را در باره مذاکرات ژنو قانع کند.

نمایند مردم کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود  با تمجید از کار مذاکره کنندگان و به خصوص ظریف بیان داشت: ما ظریف و حرفهای تیم مذاکره کننده  ایران را قبول داریم و بر این بارویم که همیشه غرب در مذاکرات و حتی معاملات اقصادی ایران سنگ اندازی و مداخله های زیادی کرده است.

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی