نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. آذر 1392 - 15:11
گروهی از قهرمانان پرس سینه از نحوه برگزاری این مسابقات در شهرستان باشت ابراز گلایه مندی کردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از صبح زاگرس، مسابقات پرس سینه بدون لوازم با همکاری هیئت بدنسازی شهرستان باشت و استان کهگیلویه و بویراحمد در 8 آذرماه 92 در شهرستان باشت برگزار شد.

این مسابقات که به منظور انتخاب تیم استانی برای اعزام به رقابت های کشوری برگزاز شد با حاشیه های جالبی همراه بوده است.

در این رقابت تعداد 38 نفر شرکت کننده از استان های فارس، خوزستان و استان کهگیلویه و بویراحمد شرکت کردند که قهرمانان اوزان مختلف مشخص و به آنان هدایایی اهداء شد.

تعدادی از ورزشکاران این رشته که در مسابقات شرکت داشته اند در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری مدعی شده اند، طبق دعوت نامه رسمی که از طرف هیئت بدنسازی استان صادر گردیده قرار بر این بود که به قهرمان قهرمانان در هر رده سنی جوایز بسیار نفیسی اهداء شود.

در کمال تعجب تنها چیزی که عاید این فولادمردان شد لوح تقدیر ساده ای بوده که هیئت بدنسازی کهگیلویه و بویراحمد از آن به عنوان جایزه بسیار نفیس یاد کرده است.

این ورزشکاران که با هزینه شخصی خود به مسابقات اعزام شده اند با ابراز گلایه مندی از تربیت بدنی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار عمل کردن هیئت بدنسازی استان به تعهدات و وعده های داده شده هستند.

در این دعوت نامه هزینه ورود اولیه برای هر ورزشکار 15 هزار تومان اعلام شده که با احتساب این جایزه می توان گفت که قیمت یک لوح تقدیر در بازار 15 هزار تومان است.

با توجه به استقبال استان های همجوار از این مسابقات به نظر می رسد برگزاری این مسابقات نه تنها فایده ای برای ورزش استان نداشته بلکه بی برنامگی سازمان ورزش و جوانان استان را به استان های همجوار نشان داده است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا