نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. آذر 1392 - 17:58
جمعی از اهالی روستای بیاره شهرستان دنا با حضور در جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به روند گازرسانی به این روستا ابراز نارضایتی کردند.

به گزارش چهارفصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، اهالی روستای بیاره شهرستان دنا با حضور در جلوی استانداری خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به وضعیت گازرسانی این روستا شدند.

رییس شورای اسلامی روستای بیاره در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: روستای بیاره با جمعیتی بالغ بر 500 نفر در فاصله 5 کیلومتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا واقع است.

عنایت الله رضانژاد  اظهار داشت: 15سال از گازرسانی به شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا می گذرد ولی علی رغم وعده های متعدد مسئولان استانی هنوز پروژه گازرسانی به این روستا اجرا نشده است.

وی با اشاره به وعده های داده شده توسط مسئولان استانی اظهار داشت: در زمان نوذری استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد وعده هایی برای سر و سامان دادن به وضعیت گازرسانی این روستا داده شد که همانند گذشته پوچ و بی فایده بود.

رضانژاد افزود: نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در بازدید از این پروژه، وعده حل 15 روزه این مشکل را داد که متأسفانه با گذشت چند ماه از آن هنوز اقدامی صورت نگرفته است.

وی مشکل پروژه را عدم همکاری اداره راه و شهرسازی استان اعلام کرد و گفت: طبق گفته های صیدالی مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد اعتبار این پروژه از 5 سال پیش تخصیص یافته و پیمانکار پروژه نیز مشخص شده که در صورت همکاری اداراه راه و شهرسازی استان تا آخر هفته جاری عملیات  گازرسانی به این روستا آغاز می شود.

رییس شورای اسلامی روستای بیاره ادامه داد: مدیرعامل شرکت گاز استان با تقبل خسارت وارده به راه این روستا، خواستار اجرای این پروژه شده است.

رضانژاد دیگر مشکلات روستای بیاره را نبود عاملیت توزیع نفت و هزینه های زیاد حمل آن به روستا، اختصاص نیافتن خدمات کشاورزی مانند کود و سم  و همچنین نیمه کاره رها شدن طرح آبیاری قطره ای این روستا اعلام کرد و گفت: مردم روستای بیاره خواستار رسیدگی مسئولان و بهبود شرایط  این روستا هستند.

گفتنی است روستای بیاره در فاصله 5 کیلومتری شهر سی سخت مرکز شهرستان دنا واقع شده و یکی از قطب های باغداری استان کهگیلویه و بویراحمد است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی