نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. آذر 1392 - 20:05
امام جمعه موقت یاسوج نسبت به درخواست بی ادبانه 9 اصلاح طلب از رییس جمهور درباره فتنه 88 واکنش نشان داد.

به گزارش چهار فصل سید علی صالح موسوی اعظم، صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، در واکنش به نامه 9 اصلاح طلب به روحانی که خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شده اند گفت: وقتی در سال 88 برنامه همه جانبه گروه هایی که با همکاری و همراهی غرب، درصدد برانداری نظام جمهوری اسلامی ایران بودند مشخص شد و مردم و رهبر معظم انقلاب خود به روشنی در خصوص فتنه گران و اهداف شوم آن ها موضع گرفتند چه ابهامی در خصوص سال 88 باقی مانده که آقایان گفته اند.

وی ادامه داد: درباره همکاری ای که فتنه گران با اتاق های فکر صهیونیستی داشتند و به آشوب ها و اقداماتی علیه کشور دامن می زدند چه جای ابهامی وجود دارد.

موسوی اعظم ادامه داد: سخنرانی عالمانه رهبر معظم انقلاب در نمازجمعه معروف پس از فتنه و رهنموهای ایشان که نقشه دشمنان انقلاب و فریب خوردگان آن ها را برآب کرد و بیداری مردم همیشه در صحنه نظام، به دشمنان اجازه نداد نقشه های شوم خود را اجرایی کنند.

وی گفت: مردم با دیدن اقدامات فتنه گران پس از انتخابات، در جسارت به ساحت اباعبداالله(ع) در عاشورای آن سال و توهین به مقدسات، به میدان آمدند و در 9 دی با حمایت بی نظیر از نظام و رهبری و محکوم کردن اقدامات غرب و همدستان و فریب خوردگان آن ها، دیگر جای هیچ ابهامی باقی نگذاشته اند.

موسوی اعظم ادامه داد: هم مردم تکلیف خود را با اتفاقات سال 88 روشن کرده اند و هم رهبری انقلاب و هم قوه قضاییه کاملا در خصوص فتنه گران موضع خود را اعلام کرده اند بنابراین دیگر جای پاسخی از فتنه گران و حامیان آن ها وجود ندارد.

امام جمعه موقت یاسوج در واکنش به خواسته بی ادبانه این گروه در خصوص خواهش از خاتمی برای حضور در خاکسپاری ماندلا با بیان این که رییس جمهور محترم کشور، فردی آگاه و هوشیار است افزود: آقای روحانی که خود سوابق درخشانی در تاریخ انقلاب اسلامی دارند و مورد حمایت و اعتماد رهبری نیز بوده، کشور را به خوبی اداره خواهند کرد و نیازی به گفته های شما ندارند.

وی افزود: ما نیز همانند رهبری و پشت سر ایشان از رییس جمهورمان حمایت کرده و برای تعالی و پیشرفت کشورمان تلاش می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، روز 19 آذر روزنامه اعتماد نامه ای منتشر کرد که در آن 9 نفر از اصلاح طلبان با امضای آن خواستار اقدام عاجل دولت در رفع سوءتفاهم‌هاي باقي مانده از انتخابات 88 شده اند.

هم چنین در این نامه بی ادبانه از رییس جمهور خواسته شده بود تا از محمد خاتمي مصرانه درخواست نمايد که در مراسم به خاكسپاري ماندلا حضور يافته و حامل سلام‌هاي گرم وی و ملت بزرگ ايران براي آفريقا و جامعه جهاني باشد.

این که چگونه شأن رئیس جمهورمان این قدر پایین آورده شود که آقای روحانی از یکی از عوامل اصلی فتنه خواهش و درخواست کند از سؤال های جالب در خصوص این نامه است.

موضوع دیگری که در این نامه وجود داشت درخواست رفع حصر سران فتنه است که بار دیگر بعد از اظهارات صریح سخنگوی قوه قضائیه درباره جری شدن فتنه گران مطرح شده است.

این نامه توسط "ابراهيم اصغرزاده، الياس حضرتي، محمدجواد حق‌شناس، فياض زاهد، رضا نوروززاده، سعيد ليلاز، اسماعيل دوستي، مسعود سلطاني‌فر، نعمت احمدي" امضا شده بود. نام اسماعیل دوستی، استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در این نامه هم جالب توجه است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا