نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

26. آذر 1392 - 17:01
نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: انقلاب با دو بال قوی حوزه و دانشگاه به سرمنزل مقصود می‌رسد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، آیت‌الله سیدشرف‌الدین ملک‌حسینی شامگاه دوشنبه در همایش بزرگ برجستگان حوزه و دانشگاه به مناسبت فرا رسیدن سالروز وحدت این دو نهاد اظهار کرد: باید یادی از شهید مفتح به عنوان نماد این وحدت و همچنین شهید چمران کنیم که جهت علم را به زیبایی آموخته بود.

وی ادامه داد: وحدت حوزه و دانشگاه یک ضرورت است و دشمن به هیچ‌وجه نمی‌خواهد این اتفاق بیفتد و این وحدت تاکنون رمز موفقیت نظام جمهوری اسلامی بوده است.

آیت‌الله ملک‌حسینی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع نخبگان حوزه و دانشگاه در دانشگاه یاسوج تصریح کرد: وقتی ارزش و دانش با هم آمیخته می‌شود زینت انسان در آن متجلی خواهد شد که وحدت حوزه و دانشگاه زمینه‌ساز این تلفیق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به الزامات این اتحاد میان دانشگاه و حوزه اشاره کرد و گفت: مهم این است که وحدت حول محور اهداف باشد.

وی وحدت دو بال و یکی شدن بال‌ها را یک ظلم تلقی کرد و گفت: اگر بال‌ها یکی کنده شود و دیگری باشد و یا این‌که دو بال به همدیگر بچسبد ظلم است بنابراین هر دو بال باید باشد تا پرنده انقلاب به سرمنزل مقصود برسد و هنگامی این اتفاق می‌افتد که اهداف خدایی باشد.

این استاد برجسته حوزه در همین خصوص تأکید کرد: اگر به انسان به عنوان موجود در مسیر خدا نگاه کنیم علم‌ها و ارزش‌ها به هم منتهی می‌شوند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی