نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

8. دى 1392 - 18:34
نماینده 4 شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی، حماسه 9 دی را برگ زرین تاریخ انقلاب اسلامی خواند.

به گزارش چهار فصل به نقل از صبح زاگرس، حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری در گفت وگو با خبرنگار بویرخبر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در طول 33 سال عمر خویش فراز و فرودهایی داشته که 9 دی ماه برگ زرینی در تاریخ این انقلاب است.

وی افزود: نهم دیماه، از طرفی اوج انزجار مردم مسلمان ایران اسلامی در برابر فتنه گران و دشمنان اسلام بود و از طرف دیگر یک قدرت نمایی در مقابل اهداف شوم آن ها بود تا بدخواهان انقلاب اسلامی بفهمند که هیچ غلطی نمی توانند کنند.

نماینده مردم 4شهرستان کهگیلویه، بهمئی لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این روز نشانگر پایبندی به اصول و حفظ حریم ها در برابر استبداد جهانی و آمریکای جهان خوار است.

بزرگواری ابراز داشت: 9 دی یادآور فتنه افراد خود فروخته به غرب وطرح و نقشه شوم آنها برای براندازی حکومت اسلامی به وسیله رسانه های غربی است.

وی ادامه داد: هتاکی این خود فروختگان مفلوک به جایی رسید که در برابر عقاید و مقدسات این ملت دست به کارهای نابخشودنی و سردادن شعار های زننده بر علیه رهبر و ولایت فقیه زدند.

 بزرگواری بیان داشت: مردم فهیم و با شعور ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دیماه که به انقلاب دیگری دراین مرز بوم لقب گرفته، نشان دادند که تا خون در رگ آنها است پایبند به نظام، رهبری و مقدسات خود هستند.

نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: این روز، اوج قدرت نمایی و مردم سالاری دینی مردم ایران اسلامی است که به جهانیان نشان داد همیشه و همه جا خون بر شمشیر پیروز است.

بزرگواری خاطرنشان کرد: نهم دیماه باید مانند 22 بهمن ماه گرامی داشته شود و مردم باید بدانند که گرامی  داشت این روزها باعث مأیوس شدن دشمن می شود.

وی، ضمن محکوم کردن درخواست وقیحانه آزادی سران فتنه توسط عده ای که در این روزها شنیده می شود اظهار داشت: بله، فتنه گران خاموش نیستند و می کوشند از هر دری به عقاید و رهبری این مردم ضربه وارد کنند و دوباره در آتش فتنه خود بدمند.

بزرگواری ادامه داد: تبلیغات و اقدامات بودار برای آزادی سازی این دو فرد مفلکوک و خدای ناکرده تن دادن به کمترین این خواسته ها، فتنه گری دیگری در حق مردم و نظام است.

وی گفت: برخی از عوامل اصلی فتنه هنوز مجازات نشده اند و پشت پرده بعضی از عزل و نصب در بدنه دولت جدید و اعتدالی روحانی، این افراد هستند.

متهمان اصلی فتنه خود را پدرخوانده این دولت می دانند

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت جدید حیات خلوت حامیان فتنه شده است و این ها کسانی هستند که برای این دولت خط و نشان می کشند و با امیال وقیحانه خود برای این دولت تصمیم می گیرند.

وی گفت: این افراد خود را پدرخوانده دولت دانسته و دولت را مستلزم گوش کردن و توجه به خواسته های خود می دانند.

بزگواری خاطر نشان کرد: متأسفانه می بینیم کسانی که دیروز عامل راهپیمایی های خیابانی و فتنه انگیزانه و ربودن فکر جوانان برای کارهای نادرست خود در برابر کشور بودند در حال حاضر سکان دار بیشتر وزارت خانه ها  در دولت جدید شده اند.

وی گفت: این نمونه حرف ها و نقدها مبنی بر تضعیف دولت نیست، بلکه مشاهداتی واقعی است که همگان آن را می بینند.

بزگواری ابراز داشت: اشخاص پشت پرده فتنه 88درصدد آن هستند که در دولت جدید یاران و افراد دخیل  در فتنه را به بدنه این دولت تزریق کنند.

وی در ادامه افزود: فتنه گران با خیال خام خود درصدد نشستن بر کرسی های نمایندگی مجلس در دوره های آینده هستند که می تواند زنگ خطری بزرگ برای این ملت باشد.

نماینده مردم چهارشهرستان کهگیلویه ، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی گفت: فتنه گران باید بدانند که مردم فهیم ایران اسلامی همیشه در برابر توطئه ها و نقشه های آنان هوشیار هستند و به هیچ کس اجازه نمی دهند ذره ای به نظام چشم طمع بدوزند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی