نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

12. دى 1392 - 16:41
مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پر شور اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام  در سالروز شهادت علی بن موسی الرضا علیه السلام با حضور مسئولین استانی و شهرستانی،خانواده های معظم شهداء،جانبازان،ایثارگران،آزادگان،بسیجیان،ورزشکاران و دیگر اقشار مختلف مردم در گچساران برگزار شد.

در این آیین شمار زیادی از مردم گچساران ضمن تجدید بیعت با آرمان های شهداء، در سوگ این کبوتران بی نشان مرثیه سرایی کرده و اشک ماتم ریختند.

پیکر مطهر این سه شهید گمنام صبح امروز در سالروز شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  راس ساعت 10 صبح، از میدان امام خمینی (ره) به سمت بوستان شهدای گمنام گچساران تشییع و در این مکان به خاک سپرده شدند.

از سه شهید گمنام دو شهید در عملیات والفجر 8و یک شهید در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل شده اند.

همه این سه شهید گمنام جوان بوده و یکی از آنها 19 ساله و در عملیات خیبر و دو شهید بزرگوار دیگر 22 و 23 سال سن داشتند که  در عملیات والفجر8 به شهادت رسیدند.

مردم ولایت مدار گچساران با حضور پرشور خود در این مراسم معنوی یاد و خاطره شهدای گمنام و والا مقام را گرامی داشتند و با آرمانهای متعالی امام (ره)و شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید میثاق کردند.

.

 

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی