نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

14. دى 1392 - 17:32
 جاوید: تنها سه دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر در روز برفی داشتیم
در واکنش به گزارش‌های خبری درباره خدمات‌رسانی در برف اخیر یاسوج
جاوید: تنها سه دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر در روز برفی داشتیم
شهردار یاسوج، گفت: تنها سه دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر در اختیار داشتیم که صبح همان روز اولیه بارش برف تیغه‌ یکی از گریدر‌ها شکست.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌اکبر جاوید عصر امروز در نشست ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وقتی شهرداری وسیله‌ای برای خدمت‌رسانی در مواقع بحرانی ندارد چه توقعی می‌توان از آن داشت.

شهردار یاسوج، ادامه داد: تنها سه دستگاه لودر و دو دستگاه گریدر در اختیار داشتیم که صبح همان روز اولیه بارش برف تیغه‌ یکی از گریدر‌ها شکست.

وی عنوان کرد: با همه این نداشته‌ها توانستیم معابر اصلی و معابر فرعی شهر یاسوج و حتی اکبرآباد و مادوان را نیز بازگشایی کنیم که در نوع خود با این دستگاه‌ها کاری بزرگ بود.

شهردار یاسوج با انتقاد شدید از خراب شدن فضای رسانه‌‌ای در این برف، تصریح کرد: چرا باید در این استان هر چیز را این‌قدر بزرگ کنیم و ناخواسته برای خودمان مشکل و بحران ایجاد کنیم.

جاوید در ادامه گفت: چرا باید گزارشگر رادیو و تلویزیون در این روز به گونه‌ای گزارش دهند که همه ناامید شوند چراکه انتظار داشتیم به جای این گزارش‌ها به کمک ما بیایند.

این مسئول با بیان این‌که نمی توانیم کاری بیشتر با این امکانات انجام دهیم، تصریح کرد: از مسئولان ارشد استانی انتظار داریم که دستگاه‌هایی را از شهرستان‌های گرمسیری به طرف مرکز استان که سردسیر است رهنمون کنند تا بتوانیم در چنین مواقعی خدمات‌رسانی بهتری داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان این‌که باید در چنین مواقعی به کمک هم بیایم و مشکلات را برطرف کنیم، افزود: وقتی راننده‌ای 48 ساعت پشت دستگاه مشغول خدمت‌رسانی است چرا باید با چنین سخنانی این افراد را ناامید کنیم.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی