نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

15. دى 1392 - 11:48
قطع گاز جایگاه های سی ان جی در  کهگیلویه و بویراحمد
در پی افزایش 40 درصدی مصرف گاز صورت گرفت
قطع گاز جایگاه های سی ان جی در کهگیلویه و بویراحمد
مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی گاز جایگاه های سی ان جی در شب به دلیل مصرف زیاد و افت فشار گاز خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، هوشنگ صیدالی در خصوص افزایش میزان مصرف گاز در استان اظهار داشت: با توجه به موج سرمای بی سابقه در استان، با افزایش 40 درصدی مصرف گاز روبرو هستیم.

وی از مردم استان خواست برای جلوگیری از هر گونه قطعی گاز، تا پایان یافتن جو سرمای حاکم بر استان با صرفه جویی در مصرف گاز با شرکت گاز استان همکاری نمایند.

صیدالی با بیان این مطلب که در سطح استان تنها 8 خانوار و به مدت 2 ساعت مشکل قطعی گاز داشته اند، ادامه داد: همکاران ما در شرکت گاز پیگیر مشکلات ناشی از افت فشار گاز درسطح استان و به خصوص شهرستان های بویراحمد و دنا بوده و به محض بروز مشکل در شبکه گازرسانی، اقدامات لازم را انجام داده اند.

مدیر عامل شرکت گاز استان ضمن توصیه به ادارات و مردم در رعایت میزان مصرف گاز، بیان داشت: با توجه به میزان مصرف بالای ادارات، لازم است تا جایی که برای آنان مقدور است شرایط دمایی را در حدی نگه داشته تا میزان مصرف گاز کاهش یابد.

وی با بیان این مطلب که به دلیل افزایش مصرف گاز مجبور به قطع گاز جایگاه های سی ان جی در شب هستیم، ادامه داد: اگر هر کدام از مشترکین اقدام به خاموش کردن یکی از وسایل گرمایشی گاز سوز خود نمایند، با قطعی گاز جایگاه های سی ان جی که قطعاً به نفع مردم استان نیست، روبرو نمی شویم.

شروع عملیات گازرسانی به روستای بیاره با مساعد شدن شرایط جوی

صیدالی در مورد پروژه گازرسانی به روستای بیاره نیز ابراز داشت: به دلیل شرایط بد جوی و با توجه به اینکه بخش زیادی از کار در مسیر جاده ارتباطی این روستا باید انجام شود، تا مساعد شدن هوا، عملیات گازرسانی مقدور نیست.

وی با بیان این مطلب که تمام تجهیزات پروژه به وسیله پیمانکار فراهم شده ، ادامه داد: وجود پل ارتباطی روستا در مسیر پروژه، نیاز به خاک برداری قسمتی از جاده وهمچنین وجود شن و ماسه در مسیر عملیات گازرسانی از عمده مشکلات پیش روی این پروژه است که انتظار می رود پیمانکار راه و شهرسازی هر چه سریع تر این موانع را برطرف کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان تصریح کرد: برنامه ریزی این پروژه در حضور معاون عمرانی استانداری و همچنین مسئولان راه و شهرسازی استان انجام شده که در صورت عمل نکردن پیمانکار راه و شهرسازی به تعهدات خود، از طریق معاونت عمرانی پیگیر حل مشکل می شویم.

 

انتهای پیام/ح

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی