نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

17. دى 1392 - 17:01
فریاد مردم منطقه « تل زالی » یاسوج از بی عدالتی در توزیع آب شهری و قطعی روزانه 3 تا 8 ساعته آب در این منطقه بلند شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از سایت مردم استان (ک و ب)؛ عده ای از مردم منطقه آخر آسفالت (تل زالی) یاسوج، با مراجعه به عوامل سایت مردم استان از قطعی آب این منطقه اظهار نگرانی کردند.

مردم این قسمت از مرکز استان عنوان داشتند: مدت ۴ سال است که در فصل گرما شاهد قطعی ۸ ساعته آب این منطقه بودیم که ما را با مشکلات زیادی روبرور می کرد. اوج این مشکلات در تابستان ۹۲ بود که شاهد قطعی آب در سه نبت از شبانه روز و به مدت ۸ الی ۱۰ ساعت بودیم.

این عده از شهروندان مرکز استان افزودند: علی رغم پیگیری های مکرر تلفنی و حضوری به مسئولین مربوطه، عنوان می کنند که کمبود آب داریم و یا برخی اوقات با لفظ بی ادبانه می گویند «همینه که هست!»

مردم تل زالی ادامه دادند: متاسفانه کم کاری مسئولین در رسیدگی به این قضیه به جایی رسید که این مشکل در فصل زمستان نیز نمود پیدا کرد و همچنان ادامه دارد و مردم این منطقه را از نعمتی که بیش از همه جای کشور در این استان وجد دارد محروم کرد.

این گروه از مردم مرکز استان از قطعی مکرر این روز های آب خود در اوج فصل بارندگی اظهار نگرانی کرده و گفتند:

اگر کمبود آب وجود دارد چرا در دیگر مناطق استان مثل سالم آباد و راهنمایی که بیشتر مسئولین استانی در آنجا زندگی می کنند این مشکل وجود ندارد؟ آیا خون آنها از مردم رنگین تر است و یا به خاطر خدمت به مردم است که این مقام ها را کسب کردند؟

یکی از حضار که فارغ التحصیل فیزیک در مقطع فوق لیسانس از دانشگاه اصفهان بود در این باره به خبرنگار ما گفت: من مدت ۲ سال در شهر کویری اصفهان با جمعیت میلیونی و میانگین بارش ۷۵ میلیمتر زندگی می کردم و حتی یک بار شاهد قطعی آب نبودم اما متاسفانه در یاسوج با بارش میانگین چندین براری و جمعیت خیلی کمتر، با دارا بودن ۱۰ درصد آب کشور، شاهد قطعی ۸ ساعته آب هستیم.

این دانشجو افزود: امیدواریم مسئولین که صندلی مسئولیتی نشسته اند که ما حصل خون هزاران شهید است، پا روی آرمان های شهدا و خون شهدا نگذارند و به جای نشستن بر صندلی راحت مدیریت به درد دل و مشکلات مردم رسیدگی کنند که در غیر این صورت تا قیامت مدیون مردم و خون شهدا هستند و  فردای قیامت هم مردم و هم شهدا جلو انها را خواهند گرفت.

مردم معترض عنوان کردند: از حق و حقوق خود نخواهیم گذشت و تا رفع مشکل از پای نمی نشینیم و اگر مسئولین کوتاهی کنند با رسانه ها و مسئولین کشوری نیز این قضیه را مطرح می کنیم.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی