نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

18. دى 1392 - 12:57
با حضور مسئولان استانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان محلی، مراسم معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از گچساران، صبح امروز و با حضور جمعی از مسئولان استانی اداره‌کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و مسئولان شهرستانی و فرهنگیان گچساران، مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران برگزار شد.

سید خسرو حسینی، معاون آموزش متوسطه سازمان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام خواجه‌زاده، امام جمعه موقت گچساران، معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر دوگنبدان و. جمع زیادی از فرهنگیان و خانواده‌های دانش‌آموزان گچسارانی از جمله حاضران در این مراسم بودند.

در مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید آموزش و پرورش گچساران که با قرائت پیام مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد همراه بود، سید ظهیرالدین پورالحسینی به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش گچساران معرفی شد.

در این مراسم از زحمات و تلاش‌های ارزنده یدالله مرادی مدیر سابق این اداره تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به گزارش فارس، یدالله مرادی از چهره‌های سرشناس فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد بوده که در طول دو سال و پنج ماه مدیریت آموزش و پرورش گچساران، این شهرستان رشد و جهش مطلوبی در عرصه‌های علمی، پرورشی، پژوهشی و فرهنگی و کسب رتبه‌های برتر در کنکور داشته است.

تعامل مطلوب با اصحاب رسانه و مطبوعات و پاسخگو بودن از دیگر ویژگی‌های مدیریت سابق آموزش و پرورش گچساران است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی