نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

19. دى 1392 - 11:10
سفر استراو منفعتی برای کشور ندارد
دبیر حزب مؤتلفه کهگیلویه و بویراحمد:
سفر استراو منفعتی برای کشور ندارد
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: حضور جک استراو در ایران دستاوردی عایدمان نمی‌کند.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، سید علی‌محمد دانشی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان این‌که جمهوری اسلامی در طول سه دهه اخیر در عرصه سیاست خارجی همواره از موضع عزت با دیگران ارتباط داشته است، افزود: این عزت مربوط به این سه دهه نیست بلکه همیشه باید ادامه داشته باشد.

وی در خصوص حضور جک استراو وزیر سابق امور خارجه انگلیس در کشور و حضور وی در برخی از محافل و مجالس گفت: پای این افراد را به جاهایی که حرمت داشته و دارند باز نکنیم و حرمت‌ها را نشکنیم.

این فعال سیاسی ادامه داد: هنوز بی‌احترامی به جایگاه مجمع تشخیص مصلحت نظام یادمان نرفته و شاید از آن بی‌احترامی به جایگاه ریاست مجمع درس عبرت نگرفته‌ایم.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دیدار این افراد با کسانی که سابقه حضور در فتنه را داشته‌اند حتمی است و این‌گونه است که با حضور افرادی همچون استراو قبح برخی از کارهای ناروا را می‌شکنیم.

دانشی با اشاره به این که چنین افرادی سال‌ها انتظار چنین روزی را داشتند از لزوم حفظ حریم‌ها گفت و افزود: باید ابتدا تحلیل کرد که با ورود چنین اشخاصی به کشور چه چیزی به دست می‌آوریم و چه چیزی را از دست می‌دهیم و چه منافعی عاید کشورمان می‌شود و ضررهای آن چیست.

وی افزود: به هر حال باید مواظب عزت و آبرویی باشیم که در این سال‌ها به دست آورده‌ایم و کاری نکنیم که تنها آرزوهای بر باد رفته غرب دوباره زنده شوند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا