نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 10:54
خروج چندهزار نفری از درب یک متری در گچساران+تصاویر
پس از بازی نفت و گاز و ایران جوان روی داد
خروج چندهزار نفری از درب یک متری در گچساران+تصاویر
قفل و رنجیر بودن درب خروجی ورزشگاه شهدای نفت گچساران تماشاگران را مجبور به خروج از درب یک متری استادیوم کرد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس  آفتاب جنوب از گچساران نوشت، بعد از پایان دیدار دو تیم فوتبال نفت و گاز گچساران و ایرانجوان بوشهر ازدحام جمعیت در پشت درهای بسته ضلع جنوبی ورزشگاه به اندازه ای بود که بسیاری از هواداران، از نرده های حاشیه دیوارها به بیرون می پریدند.

فوتبال همیشه یکی از ورزشهای محبوب و پرطرفدار در دنیا محسوب شده و جذابیت آن باعث گردیده تاهزاران نفر به ورزشگاهها رفته و از نزدیک این رخداد بزرگ را تماشا کنند ،گاهی مواقع کمبود امکانات ، افت کیفی بازیها و یکسری مسائل مدیریتی باعث دلسردی  و عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه ها می گردد.

 در همین راستا در لیگ یک فوتبال هم بعضا مشکلاتی بروز می کند و به نوعی باعث دلخوری تماشاگران و دوری آنها از ورزشگاه ها می گردد.

عصر7دی ماه 92بعد ازپایان دیدار دو تیم نفت و گاز گچساران و راهیان کرمانشاه وقتی 4 هزار و 500 تماشاگر این دیدار در حال خروج از ورزشگاه بودنددرب اصلی خروجی ضلع جنوبی ورزشگاه قفل و زنجیربود و این سیل خروشان جمعیت فقط از یک درب کوچک که به زور دو نفر باهم از آن خارج می شوند؛ بیرون می آمدند.

این حرکت، مجددا در دیدار با ایرانجوان بوشهر تکرار شد، به طوریکه برخی از جمعیت شش هزار نفری مجبور شدند برای خروج، از حاشیه ی در و دیوار ورزشگاه بیرون بپرند.

علی رغم بازبودن درهای ضلع شمالی و غربی ورزشگاه باز هم سیل خروشان جمعیت بدلیل منتهی شدن به پارکینک خودروها، بیشتر متوجه ضلع جنوبی ورزشگاه شهدای نفت است.

 

ازدحام جمعیت بسیار زیادی پشت درب بزرگ استادیوم شکل گرفته بود و آن جمعیت عظیم داشت از یک درب کوچک یک متری عبور می کرد

.

این در حالی ست که  مسئولان برگزاری مسابقات شب قبل از مسابقه در کوچه هاو محلات با بلندگو مردم را دعوت به آمدن به ورزشگاه می کنند.

حال این چند سوال در اذهان تداعی می شود؛آیا با این افرادی که با ذوق و شوق فراوان برای تشویق تیم محبوبشان به ورزشگاه می آیند، باید اینطور برخورد شود؟

چرا نباید از این سرمایه های فوتبال به درستی بهره برد؟

آیا مسئولان هیچ فکر نکردند اگر در دقایق پایانی دیدار با ایرانجوان، نفت و گاز گل تساوی را نمی زد چه اتفاقی در پشت درب ورزشگاه به علت ازدحام جمعیت و  ناراحت بودن از باخت تیمشان می افتاد؟

چرا باید همیشه بعد از اتفاقات ناخوشایند به فکر درمان باشیم ؟

 بدون شک همه ما حادثه دردناکی که در رقابت هاي مقدماتي جام جهاني 2006 پس از ديدار تيم هاي ايران و ژاپن رخ داد ،ازدحام جمعيت براي خروج از ورزشگاه و بسته بودن اکثر درب ها، باعث کشته شدن چند تن از تماشاگران شد را به خاطر داریم.

در صورتی که براحتی میتوان با مدیریت صحیح از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کرد.

امیدواریم در بازی های آینده شاهد چنین وضعیتی نباشیم تا همه تماشاگران بتوانند به راحتی و آسایش از ورزشگاه خارج شوند.

لازم به ذکر است دو تیم نفت و گاز گچساران و راهیان کرمانشاه در هفته دوازدهم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم نفت و گاز توانست با یک گل از سد مهمان خود بگذرد.

همچنین نفت و گاز در هفته چهاردهم لیگ دسته اول کشور مهمان تیم ایرانجوان بوشهر بود و در حالی که می توانست با پیروزی بر این تیم به صدر جدول صعود کند، این فرصت را از دست داد و این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در این بازی ابتدا در دقیقه 80 مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی برای ایرانجوان بوشهر و سپس پیمان رنجبری در دقیقه 89 برای نفت و گاز گچساران گلزنی کردند.

ادامه ی تصاویر

 

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی