نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

20. دى 1392 - 11:23
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دشمن با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی می خواهد مانع پیشرفت اسلام شود.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، فتاح محمدی در گفتگو با پایگاه خبری زنان استان کهگیلویه و بویراحمد(ایل بانو)، با اشاره به هفته وحدت اظهار داشت: اسلام یک پیکر واحد است که وظیفه رسالت بزرگ پیامبر گرامی(ص) را برعهده دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمام دنیا در صدد این است که در ابعاد مختلف اسلام را به عنوان متولی خشونت و تروریسم معرفی کند، افزود: در چنین شرایطی می طلبد که همه بدنه جامعه اسلامی اعم از سنی و شیعه اجماع و متناسب با مشترکاتی که دارند برای از بردن اختلافات تلاش کنند.

وی با اشاره به آیه ای از قرآن در خصوص تفرقه بیان داشت: مهمترین استراتژی برای انسجام و برادری در امت اسلامی دو اصل، امر به وحدت و نهی از تفرقه است.

 محمدی یکی از ترفندهای دشمن برای اختلاف افکنی بین شیعه و سنی را گسترش اقلیت های مذهبی در کشور های اسلامی بیان کرد و تصریح کرد: دشمن با گسترش این اقلیت ها می خواهد یک سری تعصب های مذهبی که مصلحت و مصالح اسلام در آن نیست، را تحریک کند.

وی تأکید کرد: دشمن با تفرقه افکنی بین شیعه و سنی می خواهد مانع پیشرفت اسلام شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد یکی از عدم پیشرفت های جامعه اسلامی را تفرقه افکنی دشمن بین شیعه و سنی دانست و تصریح کرد: انگلستان به عنوان یک دولت مستعمره کهنه در ادوار گذشته تشکل ها و احزاب های متعددی را در جامعه اسلامی ایجاد کرده به خصوص بهائیت، وهابیت و اخیراً بحث القاعده را در این کشورها گسترش داده است.

وی ابراز داشت: بخشی از جامعه خواسته یا ناخواسته در این احزاب و تشکل ها قرار می گیرند و متأسفانه رفتارهایی را انجام می دهند که چیزی جزء عقب ماندگی و شکست برای جامعه اسلامی به همراه ندارد.

محمدی در پایان گفت: اختلاف موجب سستی و از بین رفتن ابهت و قدرت می شود که قرآن بهترین حبل المتین در این محور و تمسک جستن جامعه اسلامی به آن است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

قلم_گزینشی
شبکه اطلاع رسانی دانا