نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

21. دى 1392 - 20:21
مدارس نوبت صبح شهرستان بویراحمد فردا تعطیل است
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
مدارس نوبت صبح شهرستان بویراحمد فردا تعطیل است
مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه مدارس شهرستان بویراحمد از جمله شهر یاسوج فردا در نوبت صبح تعطیل است.

به گزارش چهار فصل سیدحمدالله خواهش‌نیک لحظاتی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: به دلیل بارش برف که از عصر امروز در مناطقی از استان کهگیلویه و بویراحمد شروع به بارش کرد، مدارس نوبت صبح در بعضی از مناطق 13 گانه آموزش و پرورش این استان فردا تعطیل شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدارس نوبت صبح در شهرستان بویراحمد از جمله شهر یاسوج و همچنین بخش‌های دیشموک، لوداب و مارگون فردا یک‌شنبه 22 دی‌ماه تعطیل خواهند بود.

در همین حال رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: دلیل اختلال در عبور و مرور جاده‌ای شهر یاسوج عدم استفاده از زنجیر چرخ است.

ابوالحسن ملکی افزود: رانندگانی که قصد تردد در شهرهای یاسوج و سی‌سخت را دارند برای جلوگیری از راهبندان و همچنین عدم ایجاد مشکل برای خود و دیگران حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

شهردار یاسوج نیز از آماده‌باش کامل پرسنل برای بازگشایی معابر عمومی خبر داد و افزود: در چنین مواقعی شهروندان اندکی صبر و حوصله از خود به خرج دهند چراکه شهرداری با امکانات اندک مشغول بازگشایی معابر در شهر گسترده یاسوج است.

محمدعلی جاوید گفت: هم اکنون اکیپ‌های شهرداری با دستگاه‌های استیجاری و همچنین ماشین‌آلات شهرداری مشغول پاکسازی معابر از برف هستند.

گزارش‌ها از سطح شهر یاسوج حاکی است که تعداد بسیار زیادی مسافر از مردم اطراف شهر یاسوج به صورت سرگردان در منطقه فلکه ساعت چشم انتظار جابه‌جایی توسط ناوگان حمل و نقل عمومی هستند.

هواشناسی نیز اعلام کرده که موج بارشی تا فردا عصر در استان کهگیلویه و بویراحمد فعال است.

انتهای پیام/گ

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی