نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. دى 1392 - 9:44
دبیر هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اتفاقاتی که در دوره مدیریت جدید تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد در حال رخ دادن است واکنش نشان داد.

به گزارش چهار فصل آرمان بیگلری روز گذشته در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس در یاسوج بیان کرد: بعد از حضور آقای میرزاده، توقعی که از دانشگاه آزاد می رفت این بود که با توجه به شعار اعتدال دولت، فضای معتدلی برای تمام گروه ها، تفکرات و سلیقه ها شکل بگیرد ولی متأسفانه اتفاق هایی که افتاده و رفتارهایی که از دانشگاه آزاد به بیرون سرایت کرده نشان می دهد این رفتارها با آن شعار اعتدالی که در مجموعه دولت داده می شود خیلی تفاوت دارد.

وی گفت: توقعی که از مجموعه تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد می رود این است که همچون روال گذشته به سلیقه های سیاسی حاکم بر دانشگاه که در واقع نمایندگانی از سلایق حاضر در کشور هستند احترام بگذارند اما متأسفانه مجموعه اتفاقاتی مثل برخورد بی سابقه با مسئول تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان شمالی یا سفر آقای هاشمی به کرمان و عدم برگزاری هیچ برنامه ای در روز 9 دی، نشان می دهد که دانشگاه آزاد برنامه های بلند مدتی برای این گونه رفتارها دارد و بنا است که بعد از این به عنوان ستادی برای نیروهای آقای هاشمی رفسنجانی رفتار کنند.

بیگلری افزود: متأسفانه با این تیم جدیدی که بر سر کار آمده و آقای قدمیاری به عنوان مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد و مدیر کل تشکل های سیاسی این دانشگاه انتخاب شده، ‌بنا است فضا در دانشگاه آزاد بسته بشود و در این دانشگاه برنامه های بلند مدتی پیگیری شود که عرصه را بر نیروهای ارزشی و تفکرات آن ها ببندند. یکی از مصادیق این ادعاها هم عملکرد دفتر تشکل های سیاسی دانشگاه های آزاد در روز بزرگداشت حماسه 9 دی بوده است.

سکوت دفتر تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد کشور درباره حماسه 9 دی

وی افزود: در بزرگداشت حماسه 9 دی هیچ برنامه ریزی خاصی از طرف دفتر تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد کشور اتفاق نیفتاد و نکته تلخ تر این که متأسفانه دفتر تشکل های سیاسی دانشگاه آزاد در بحث سفر آقای هاشمی رفسنجانی به کرمان میدان دار این قضیه بوده است و کل برنامه ریزی و تدارکات چی میدان داری این سفر را دفتر تشکل های سیاسی به عهده داشت به گونه ای که چند روز قبل دفتر تشکل های سیاسی در آنجا مستقر بوده و این ها همه نشان می دهد که متأسفانه تغییر و تحولات زیادی در دانشگاه قرار است اتفاق بیفتد که ظرف چند روز آینده یا نهایتاً یکی دو ماه دیگر رونمایی خواهند شد.

بیگلری هم چنین ضمن محکوم کردن برخورد بی سابقه دانشگاه آزاد با حسن بهاروند بیان داشت: متأسفانه رفتاری که با مسئول تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان شمالی شده است نشان می دهد که دانشگاه آزاد برنامه های بلند مدتی برای این گونه رفتارها دارد و بنا است که بعد از این به عنوان ستادی برای نیروهای آقای هاشمی رفسنجانی رفتار کند.

دبیر هیئت نظارت بر تشکل های اسلامی سیاسی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بیان داشت: به عنوان مسئول تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد از رفتار انجام شده با مسئول تشکل ها سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان شمالی گله مند هستم و اعلام می کنم اتفاقی که در دانشگاه آزاد بجنورد افتاده، زنگ خطری برای مسئولین نظام است و باید به فکر اتفاقاتی که در دانشگاه آزاد دارد می افتد باشند.

 وی با بیان این که این رفتار در دانشگاه آزاد بی سابقه بوده گفت در یکسال و شش ماهی که آقای دانشجو مسئولیت دانشگاه آزاد کشور را داشتند فضا به گونه ای باز بود که همه سلایق سیاسی در دانشگاه آزاد حضور داشتند و چنین تنگ نظری هایی وجود نداشت اما امروز متأسفانه این فضا به وجود آمده است.

به گزارش صبح زاگرس ، سایت خبری اترک در روزهای گذشته در خبری از برکناری حسن بهاروند بلافاصله پس از حضور وی در همایش 9دی در دانشگاه پیام نور بجنورد خبر داد و نوشت بهاروند در گفت و گو با این سایت خبری مدعی شد علت این برکناری مصاحبه ای است که وی در خصوص جزئیات لغو برنامه گرامیداشت حماسه 9دی در دانشگاه آزاد بجنورد انجام داده است.

گفته شد برکناری مسئول تشکلهای دانشجویی دانشگاه آزاد خراسان شمالی به دستور رئیس سازمان مرکزی دانشگاه آزاد بوده است.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی