نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

23. دى 1392 - 12:03
متلاشی شدن باند سرقت مغازه در یاسوج
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
متلاشی شدن باند سرقت مغازه در یاسوج
رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری اعضای باند سرقت مغازه در مرکز استان خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن جعفری‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران به دستگیری اعضای باند سرقت مغازه و کشف پنج فقره سرقت در مرکز کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره پرونده سرقت مغازه از مغازه‌دار یاسوجی رسیدگی به پرونده در دستور کار کارکنان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که ماموران مبارزه با سرقت با بررسی‌های صورت گرفته از مغازه مذکور موفق به مشخص شدن سرنخ‌هایی شدند، گفت: با هوشیاری و اقدامات پلیسی ماموران انتظامی در مرکز استان و بکارگیری منابع و بررسی آثار به جا مانده در صحنه‌های سرقت دو نفر از سارقان شناسایی شدند.

جعفری‌نژاد اذعان کرد: با شناسایی سارقان هماهنگی‌های لازم با مقامات قضایی به منظور تعقیب و مراقبت شبانه‌روزی صورت گرفت که ماموران آگاهی مرکز استان در عملیاتی منسجم و از پیش تعیین شده سارقان را در مخفیگاه‌های خود به طور همزمان دستگیر و به پلیس آگاهی جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شدند.

این مقام انتظامی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در تحقیقات صورت گرفته، متهمان ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند که با وجود اموال مکشوفه از مغازه‌ها، سارقان به پنج فقره سرقت مغازه در سطح شهر یاسوج اعتراف و کلیه محل‌های سرقت و مالباختگان با معرفی سارقان شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که متهمان شناسایی شده باید بر اساس قانون مراحل قانونی را طی کنند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی می‌شوند تا بر اساس قانون با متخلفان و سارقان برخورد شود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی