نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1392 - 17:02
معاون هنری اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از میزبانی فیلم فجر برای نحستین بار در استان خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، محمدعلی پیرسبزی با بیان اینکه شهر یاسوج برای اولین بار در طول برگزاری سی و دومین دوره میزبان جشنواره بین‌المللی فیلم فجراست، اظهار داشت: با رایزنی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، کهگیلویه و بویراحمد از 16 تا 22 بهمن‌ماه سال جاری برای نخستین بار میزبان همزمان جشنواره فجر است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در مجتمع هنری اداره فرهنگ و ارشاد استان برگزار می‌شود، ادامه داد: مراسم اختتامیه با حضور مقامات کشوری و استانی در روز 24 بهمن‌ماه برگزار می شود.

معاون هنری اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه 20 فیلم در بخش مسابقه سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان اکران می شود، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار استان‌های بزرگ کشور اقدام به برگزاری این جشنواره کرده است.

وی با دعوت از خانواده ها و کارکنان شرکت های دولتی و غیر دولتی جهت اجاره سانس فیلم های این جشنواره ادامه داد: در طول یک هفته برگزاری جشنواره 60 سانس پخش فیلم داریم.

پیرسبزی از آمادگی دبیرخانه این جشنواره برای حضور دستگاه‌های دولتی خبر داد و گفت: هزینه هر سانس 500 هزار تومان است و دستگاه‌های دولتی از محل هزینه‌های فرهنگی می‌توانند کمک بزرگی برای ارتقا سطح بینش خانواده‌ها در بحث سینما داشته باشد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی