نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

28. دى 1392 - 17:10
فرماندار دنا گفت: در پی بارش سنگین برف در شهرستان‌های سردسیری، بیشتر راه‌های روستایی شهرستان دنا مسدود است.

به گزارش چهار فصل سید نظام‌الدین حسینی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت، به بارش رحمت الهی و میزان خدمات‌دهی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان شهرستان وارد کار شدند.

فرماندار دنا از مجموعه خدمات حوزه راه‌ و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تشکر کرد و گفت: مجموعه هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری، راه و شهرسازی همه و همه وارد کار شدند و با استفاده از حداقل ‌ظرفیت‌ها نیز جهت بازگشایی معابر اقدام می‌شود.

وی به بازگشایی معابر محورهای اصلی شهرستان دنا اشاره کرد و گفت: کلیه راه‌های ارتباطی اصلی سی‌سخت به یاسوج، سی‌سخت به پاتاوه باز بوده که از شهروندان تقاضا می‌شود هنگام تردد با زنجیر چرخ عبور و مرور کنند تا با مشکلی مواجه نشوند.

مسئول ارشد اجرایی در دنا با تاکید بر این‌که با وجود بارش سنگین برف در شهرستان، تردد به کندی صورت می‌گیرد، گفت: با وجود بارندگی‌های پی‌‌درپی در شهرستان، اکثر راه‌های روستایی دچار مشکل شده که در اولین فرصت کار بازگشایی صورت می‌گیرد.

حسینی‌ رضایی با بیان این‌که بارندگی بسیار سنگین است و با استفاده از حداقل امکانات، عملیات بازگشایی معابر، خیابان‌ها و محورهای مواصلاتی روستاها و بخش‌ها صورت می‌گیرد، گفت: در حال حاضر بیشتر راه‌های روستایی دنا مسدود است.

فرماندار دنا ضمن توصیه به شهروندان اظهار کرد: از شهروندان سی‌سختی تقاضا می‌شود در صورت امکان از ترددهای غیرضروری به سطح معابر و خیابان‌های درون و برون شهری خودداری کنند تا مجموعه خدمات شهری و راه و شهرسازی با فراغی آسوده اقدام به بازگشایی مسیرها نمایند.

وی تردد در محورهای مواصلاتی و معابر را نیازمند زنجیر چرخ دانست و تصریح کرد: شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت نیاز از زنجیر چرخ استفاده نمایند تا دچار مشکل نشوند.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی