نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 9:03
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از تجهیز سینما تالار هنر یاسوج به سیستم های پخش سینمای دیجیتال برای میزبانی جشنواره بین المللی فجر خبر داد.

به گزارش چهار فصل به نقل از پایگاه خبری تحلیلی صبح زاگرس، امین کمالوندی امروز در جمع خبرنگاران در یاسوج با اشاره به میزبانی این استان برای برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: سینما تالار هنر شهر یاسوج به سیستم پخش فیلم های سینمایی با بالاترین کیفیت مجهز شد.

وی با بیان اینکه شرکت همایش گستر ناب که وظیفه تجهیز این سینما را بر عهده دارد اظهار داشت: سیستم های خریداری شده سینمای دیجیتال در این سالن نصب و راه اندازی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: با تجهیز این سیستم دیجیتالی سینما تالار هنر یاسوج همپای دیگر سینماهای سطح یک در بخش پخش فیلم است.

کمالوندی از آموزش نیروهای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای پخش فیلم در این سینما خبر داد و افزود: این سینما توانایی پخش انواع فیلم ها با کیفیت های متفاوت را دارد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از موسسه سینما شهر سازمان سینمایی کشور افزود: این موسسه مبلغ 500 میلیون ریال برای تجهیز سینما تالار هنر استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ضمن تشکر از دبیرخانه سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از آقای علی رضا رضاداد و ناصر باکیده مدیرکل استان های این جشنواره به دلیل توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر ویژه کرد.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی