نظرخواهی

آیا ازعملکرد مهدی روشنفکر در توسعه شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون راضی هستید؟

تازه های سایت

2. بهمن 1392 - 10:09
با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیریت دیودیده بر سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تثبیت شد.

به گزارش چهار فصل مسئول روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت داریوش دیودیده را به عنوان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد ابقاء شد.

یوسف تازش افزود: در این حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت بر ایجاد تحرک و پویایی در نهادهای صنعتی، معدنی و تجاری از طریق ارتقا دانش فنی، تعامل و ارتباط فعال با تشکل‌های غیردولتی و مردم نهاد، شناسایی و ساماندهی واحدها و طرح‌های صنعتی، معدنی و تجاری منطقه؛ ارتقا نظام مهندسی صنعت و معدن و نیز تولید صادرات محور با هدف افزایش توان ارزآوری را در این حکم تاکید کرده است.

 بدیهی است هماهنگی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، هماهنگ‌سازی و تقویت، تشکل‌های تولیدی و تجاری و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های عظیم تولید و تجارت و همچنین نظارت موثر بر فعالیت‌های اقتصادی، دستیابی به اهداف تعیین شده را بیش از پیش محقق خواهد ساخت.

 و در ادامه این حکم آمده است؛ انتظار است با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، ضمن رعایت کامل قوانین و مقررات و با برنامه‌ریزی و نظارت صحیح و اتخاذ تصمیمات اصولی و راهگشا در برای ایفای وظایف، اقدام کنیم.

تازش افزود: داریوش دیودیده از مدیران بومی، توانمند و باسابقه در حوزه صنعت و معدن دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی صنایع است.

سخنگوی سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: دیودیده 22 سال سابقه کاری در حوزه صنعت و معدن، معاونت‌های تولید و برنامه‌ریزی سازمان صنایع و معادن استان به مدت هفت سال، عضویت در هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان کشور سه سال، رئیس نظام مهندسی استان کهگیلویه و بویراحمد و سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت استان را در پرونده کاری خود دارد.

 تازش با بیان این‌که طی یک سال اخیر و با قرار گرفتن دیودیده در رأس سازمان صنعت و معدن تحرک و پویایی چشمگیری در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است ابراز امیدواری کرد: با حسن توجه و اعتماد وزیر صنعت، معدن و تجارت و با ابقاء دیودیده در رأس این سازمان بیش از پیش شاهد رشد و شکوفایی و رسیدن به جایگاه واقعی استان در حوزه صنعت و معدن خواهیم بود.

گفتنی است؛ داریوش دیودیده به مدت یک سال سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/گ

 

نظرات کاربران

شبکه اطلاع رسانی دانا
قلم_گزینشی